Gjest mjuskelberget Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Hey træningsfrika! Jeg trente veldig hardt over en femårsperiode.Hadde topp treningsprogram og oppfølling hele tia!Flott framgang osv..Tok en pause på 1 1/2 år..Har så begynt å trene igjenn helt på egenhånd.Trener samme greiene hver gang(feil,sant?)og med mange repitisjoner. Men resultatet er mye bedre!!! Fått mye mere muskler,blitt sterker enn noen sinne! Tidligere hadde jeg egen diett med mye proteiner osv,nå spiser jeg akkurat det som faller meg inn!! Mulig det riktige ifølge "boka" ikke er det riktige for alle? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hvor ofte er "vær gang", og hva er det du trener? F.eks. basisøvelser som benk, knebøy? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.