Gjest ikke undertegnet Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Hei, jeg er en jente på 17 som har slitt med SF tidligere, men nå har jeg endelig blitt frisk etter 2 år med behandling. Nå tror jeg at jeg er ganske så normalvektig, men er liksom ikke helt sikker fordi kroppsbildet mitt har vært vrengt så lenge. Jeg veier mellom 55-57 kg og er 1.68 m høy. Jeg er aktiv idrettsutøver (fotball) så jeg trenger litt kjøtt på bena. Høres dette normalt ut eller? Noen folk sier til meg at jeg ennå er litt tynn, mens andre sier jeg ser helt fin og frisk ut. Hvordan "ser" det ut når man ser på disse tallene jeg oppgir dere? Jeg har middels benbygning og spiser forholdsvis mye. (ca 2800-3000 kalorier om dagen vil jeg tro) takker for alle svar!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LaBamba Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 du er tynn!!!!!! jeg veier det samme som deg men er 10 cm lavere og er tynn! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soløye Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Du er tynn!!!! Jeg har hatt anorexia, er akkurat like høy som deg, og da jeg veide 57 kilo trodde jeg også at jeg var normal. Men jeg frøs hele tiden, var mye slapp og klærne hang og slang. Ser nå at jeg så tynn ut. 57 kilo er tynt når man er 168 Lykke til - selv om du er normalvektig er det jo på en måte "tungt" å ikke ha SF lenger - men stå på!!!!Det er såååå deilig blir du kvitt det helt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest burremurre Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Det kommer veldig an på kroppsbygningen da. Selv er jeg 165 og når jeg veier 55 kg er jeg rimelig "normal" men heller litt lubben. (har tynn beinbygning) Trivselsvekta ligger på rundt 52. Så det er vanskelig å generalisere på dette området. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentetjueår Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 du er tynn!!!!!! jeg veier det samme som deg men er 10 cm lavere og er tynn! Det kommer veldig an på beinbygningen din! Jeg veide for noen år siden 58 kg og er 166 cm høy, og jeg var vel akkurat passe da, men jeg er født med brede hofter og litt mage, så det hadde jeg også da. Det spørs liksom hvor kiloene legger seg. Men prøv å vær fornøyd med den kroppen du har, bare _det_ gjør deg så mye vakrere!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemesis Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Du er i høyeste grad normal. Du er to cm lavere enn meg, men veier akkurat det samme, jeg har min trivselsvekt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slankeren Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 trur ikke du skal legge deg så mye opp i hva du veier. det viktigste er at du er i bra form ikke er slapp, blek og tiltaksløs. da vil jeg si at det begynner og bli farlig. du har en hel grei BMI, men du burde ikke bli lettere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.