Raglan Skrevet 22. januar 2003 Skrevet 22. januar 2003 Hver gang ( nesten) når vi skal slå av pc skjer det et eller annet. Jeg synes at det tar lang tid å slå den av, og når det kommer så langt at det står Windows avslutter -> nå kan du slå av pc.. kommer denne meldingen og den slår seg ikke av. Et uopprettelig unntak OE oppstod ved 015F:BFF 767E1 Gjeldene program avsluttes. Ikke si at jeg må formatere. Vi har ikke cd brenner og hvordan skal jeg da få tatt kopi av alt ?? 0 Siter
snooker Skrevet 22. januar 2003 Skrevet 22. januar 2003 Hvilket operativsystem har du? Jeg har hatt (og har) samme problemet med Win98SE, men det ble mye sjeldnere etter en oppgradering. Sjekk med Microsofts sider, og last ned de siste oppdateringene. 0 Siter
Raglan Skrevet 24. januar 2003 Forfatter Skrevet 24. januar 2003 Hvilket operativsystem har du? Jeg har hatt (og har) samme problemet med Win98SE, men det ble mye sjeldnere etter en oppgradering. Sjekk med Microsofts sider, og last ned de siste oppdateringene. W98 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.