Gå til innhold

Sikkerhetsutstyr til komfyr - noen som vet?

Anbefalte innlegg

Har et lite problem her. Prøver å finne ut av hvor jeg kan få tak i sikkerhetsutstyr til komfyr. Det vil si, sånn som slår av platene på komfyren når den har stått på for lenge..men så aner jeg ikke hva sånt heter eller hvor jeg kan få tak i det.

Saken er at bestefaren min i 2. etasje her hadde glemt komfyren på så det hadde tatt fyr i ei steikepanne... Må bare ha tak i noe så vi føler oss sikrere her.

Pluss at vi også skal ha tak i røykvarslere som vi kan seriekoble.

Noen som kan hjelpe meg? Hvor får jeg tak i dette? Elkjøp/expert e.l.? Eller kan hjelpemiddelsentralen skaffe oss dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90319-sikkerhetsutstyr-til-komfyr-noen-som-vet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...