Gå til innhold

Lørdag sprenges grenser på norsk TV. Da vises «Sansenes rike».

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Er ordet selvjustis dekkende her? Nja, det var vel ikke riktig ord. Men noe sånt er det ihvertfall

I gamle dager var det slik at Ingmar Bergman alltid hadde noen nakne skrepper i filmene, så utsulta som mannfolka var i gamle dager satt de klistra og venta på godbitene :-)

I gamle dager var det slik at Ingmar Bergman alltid hadde noen nakne skrepper i filmene, så utsulta som mannfolka var i gamle dager satt de klistra og venta på godbitene :-)

Jojo, men det gjør vi i dag også. Forskjellen er at i dag er de MER nakne

Jeg så filmen av ren nysgjerrighet, og fordi jeg er interessert i filmkunst.

Men filmen utviklet seg til de grader at jeg måtte slå av. Den ble rett og slett ekkel!

Nå er ikke jeg av den pripne typen, elsker jo Lynch, surrealisme, eksprimentell film, skildringer og syns også at porrfilm er ok - men dette syns jeg var vemmelig. Nå er filmen fascinerende til en viss grad, særlig med tanke på at det er en nesten 30 år gammel film, men her syns jeg nok at NRK TO kan sende noe av litt bedre kvalitet på en lørdagskveld. Kulturkanalen vil markere seg? Det behøver den jo ikke, den er bra nok fra før.

Annonse

Hvor dan kan man bli MER naken ?

Enten er man eller så er man ikke.

Neida. Man kan være naken nedentil og man kan være naken oventil. Eller halvnaken, som noen sier.

Men det viktigste av alt er måten man er naken på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...