Gå til innhold

F.U.: Hva skal barnet hete?

Gjest Spirea & Ørkenvandreren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• conan

13

• Spirea

10

• flisa

8

• SierDuDet

5

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Tja... hmmm, ikke lett...

Sunniva er et flott navn, også andre navn som begynner på S. Faktisk har enkelte til tider bemerket at jeg har en S-fetish når det kommer til jentenavn.

Navn som Silje, Siri, Sunniva og Seline, er jentenavn jeg har sansen for.

For øvrig så burde dere være litt skeptiske til å stole på dolere når det gjelder navn, for de 4 navna jeg foreslo over er vel de eneste normale navnforslagene dere vil få. Jeg har trossalt tidligere lest hva disse galningene på siden her vurderer å kalle unga sine.

Så dere har kommet ut av skapet. Det var koselig :)

Tja... hmmm, ikke lett...

Sunniva er et flott navn, også andre navn som begynner på S. Faktisk har enkelte til tider bemerket at jeg har en S-fetish når det kommer til jentenavn.

Navn som Silje, Siri, Sunniva og Seline, er jentenavn jeg har sansen for.

For øvrig så burde dere være litt skeptiske til å stole på dolere når det gjelder navn, for de 4 navna jeg foreslo over er vel de eneste normale navnforslagene dere vil få. Jeg har trossalt tidligere lest hva disse galningene på siden her vurderer å kalle unga sine.

Så dere har kommet ut av skapet. Det var koselig :)

Seline er da ikke noe normalt eller vanlig navn?!!?

Personling syns jeg helt vanlige navn er best, ikke sånn som halve norge aldri har hørt om, og heller ikke navn man må spørre om hvordan man staver.

Barnet mitt skal hete Helene (hvis jeg får et jentebarn en gang i framtida...)

Seline er da ikke noe normalt eller vanlig navn?!!?

Personling syns jeg helt vanlige navn er best, ikke sånn som halve norge aldri har hørt om, og heller ikke navn man må spørre om hvordan man staver.

Barnet mitt skal hete Helene (hvis jeg får et jentebarn en gang i framtida...)

Jo, Seline, eller Celine er normale navn.

Helene var ok, men så fikk jeg litt dårlige assosiasjoner til en med det navnet, og jaggu så var det plutselig ikke så kult lenger.

Ditt navn er for øvrig heller ikke så gæli! Mitt er derimot ganske gæli, synes jeg. I hvert fall på gutter, og jeg vil tro det er enda verre på jenter.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...