Gå til innhold

F.U.: Hva skal barnet hete?

Gjest Spirea & Ørkenvandreren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• conan

13

• Spirea

10

• flisa

8

• SierDuDet

5

Mest aktive i denne tråden

Personlig liker jeg de gamle norrøne navnene som f.eks. Kristin eller Margrethe. Jeg har lite sans for moderne navn og synes vi skal være stolt av vår navnearv. Frøya og Thora er kanskje for uvanlig, men flotte navn.

Kristin og Margrethe er da ikke norrøne navn ! Men jeg er enig i at de er fine, spesielt Margrethe.

Annonse

Kristin og Margrethe er da ikke norrøne navn ! Men jeg er enig i at de er fine, spesielt Margrethe.

Du har rett, jeg tenkte på historiske kongelige navn som Kristin og Margrethe og norrøne navn som Frøya og Thora. Beklager at jeg tenkte ikke ordentlig igjennom det jeg skrev.

kom med det nå - hvem var det som var Kirsten Giftekniv, hæ? HÆ? - bør hun ikke bli oppkalt etter meg kanskje`? :-)

nei - kall henne det der gjør - det passer til henne! :-) babyen med den vakre stemmen :-))

Nøh.. Kirsten... Det er du som er gift her... *s* Dessuten, makan til svimete forsøk på kniv :o) Nei, den får du ikke.

Nei, ka ska'n tru!?

Jeg var sikker på at jeg "la ladningen" på magen hennes, men når jeg kom tilbake fra dass, så var'n borte. Tenkte ikke mer på det da, men nå er jeg klokere......

;-)

Dersom dette ikke er kødd, så er jo store gratulasjoner for både det ene og det andre på sin plass. :-)

Gratulerer og gratulerer!!

Navnet blir selvsagt "Conana".

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...