Gå til innhold

vil gjøre noe med furumøblene mine....

Anbefalte innlegg

......begynner å innse at det er veldig lite in for tiden å ha furumøbler.....

...også begynner jeg å bli litt lei dem og den gule stua mi.

Er det noen som med hell har beiset furumøblene i en brun-rød tone (transparent) ? Noen som har noen andre tips til hva jeg kan gjøre med dem...Jeg kan nemlig ikke gå i innkjøp av helt nye møbler, for det har jeg ikke råd til. Har spisestue, framskap, kommode og vitrineskap i furu.

Ønsker også å male veggene veldig lyse, gjerne i en slags off-white farge....

Trenger sårt tips, for jeg er helt håpløs når det gjelder opp-pussing.

Dersom noen har bilder av sine vellykkede prosjekter blir jeg svært takknemlig.

Fortsetter under...

Det enkleste er å male/beise furumøbler som er ubehandlet. Jeg brukte interiørmaling (kastanjefarge) som jeg malte på med svamp. Ellers kan du male møblene i lyse farger? På soverommet malte jeg nettopp veggene i fargen "bast" og soveromsmøblene i fargen "never". Det er kun en bitteliten nyanseforskjell på de to fargene. "Caffe Latte" er en kjempefin farge (veldig lys, varm og fin). Hva med å male veggene i den fargen og møblene en nyanse mørkere enn "Caffe Latte"?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...