Gå til innhold

Norge: Terrorister får bli, jordomseiler kastes ut

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rystende !

Hvor skal vi så rømme når Norge snart er oversvømmet av fanatiske muslimer ?

Ingen stad å rømme, Morsk. Noreg har svært strenge lovar for asylmottak i forhold til resten av Europa. Du må nok reise til eitt eller anna araberland der dei kjem frå alle saman. Eller er det kanhenda dei amerikanske muslimane du er redd for? Eller dei engelske?

Veit du forresten kvifor muslimane har vald seg ut akkurat Noreg for denne oversvømmelsen?

Ulv I Faarikaal

Rystende !

Hvor skal vi så rømme når Norge snart er oversvømmet av fanatiske muslimer ?

Rømme ?

Kjøpe bønnematte og Mekka-kompass selvsagt, hvis du ikke vil bli steina.

Mulig det er en forblåst topp på Svalbard....

*løper for å sjekke*

Ingen stad å rømme, Morsk. Noreg har svært strenge lovar for asylmottak i forhold til resten av Europa. Du må nok reise til eitt eller anna araberland der dei kjem frå alle saman. Eller er det kanhenda dei amerikanske muslimane du er redd for? Eller dei engelske?

Veit du forresten kvifor muslimane har vald seg ut akkurat Noreg for denne oversvømmelsen?

*Noreg har svært strenge lovar for asylmottak i forhold til resten av Europa.*

Stemmer dårlig med det faktum at ingen land tar prosentvis imot flere enn Norge (i Europa).

*Veit du forresten kvifor muslimane har vald seg ut akkurat Noreg for denne oversvømmelsen?*

Nei, men jeg tør gjette på at det kan ha noe med vi har de høyeste satsene for sosialstønad.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Eg synst i grunnen det er koseleg når de Frp-arane sit og runkar kvarandre... :-)

Jeg på vei til å bli skremt dit av agggressive antirasister og ventreradikalere som hater meg, jakter på meg, truer, er ekle, klorer i trynet, skriker, kaster egg, bærer masker osv.

De eneste som vil beskytte meg er FrP.

Egentlig har jeg ikke gjort annet enn å delta i en helt legal debatt og kun sagt min mening godt innenfor menneskerettene.

Noen mener at det kun er mennesker som får si sin mening, men sier jeg min egentlige mening, er jeg ikke menneske lenger og får ikke si min mening. Dvs jeg får si min mening, men blir slitt i filler etterpå. På gravsteienen står det: "Her ligger en rasist", jeg fikk aldri forsvare meg, og ingen turde stille opp for meg, enda de visste dette ikke var rett.

Nei - du får vel spesialservice, slik at du slipper å vente....

Ikke umulig. "Spesialservice" for vantro er ikke akkurat noe ukjent begrep for dette Kreket:

http://www.vartland.no/apps/pbcs.dll/artikkel?SearchID=73123828993148&Avis=VL&Dato=20030120&Kategori=ARTIKLER&Lopenr=301200002&Ref=AR

Annonse

Jeg på vei til å bli skremt dit av agggressive antirasister og ventreradikalere som hater meg, jakter på meg, truer, er ekle, klorer i trynet, skriker, kaster egg, bærer masker osv.

De eneste som vil beskytte meg er FrP.

Egentlig har jeg ikke gjort annet enn å delta i en helt legal debatt og kun sagt min mening godt innenfor menneskerettene.

Noen mener at det kun er mennesker som får si sin mening, men sier jeg min egentlige mening, er jeg ikke menneske lenger og får ikke si min mening. Dvs jeg får si min mening, men blir slitt i filler etterpå. På gravsteienen står det: "Her ligger en rasist", jeg fikk aldri forsvare meg, og ingen turde stille opp for meg, enda de visste dette ikke var rett.

Terrorisering av meningsmotstandere og intens tåkeleggeing av all sannhet har vært den røde hordes varemerke siden oktober 1917.

Intet nytt under solen.

Ulv I Faarikaal

Terrorisering av meningsmotstandere og intens tåkeleggeing av all sannhet har vært den røde hordes varemerke siden oktober 1917.

Intet nytt under solen.

Selv ikke når nye landsmenn stiller opp og støtter meg får jeg aksept.

Så når 50 nye forsøker å stemme meg inn i et hverv, blir jeg mistenkt for å ha lurt dem til det. De mener en stakkars dum utlending skjønner ikke hvor sleip jeg er. Når det viser seg at halvparten av de har universitetsutdannelse og snakker perfekt norsk, blir det bare sagt at det kan ikke være rare universitetet, det da. Og det kan ikke være _mye_ norsk de kan da.

Ikke umulig. "Spesialservice" for vantro er ikke akkurat noe ukjent begrep for dette Kreket:

http://www.vartland.no/apps/pbcs.dll/artikkel?SearchID=73123828993148&Avis=VL&Dato=20030120&Kategori=ARTIKLER&Lopenr=301200002&Ref=AR

Ja, med tanke på at dere to har lignende tanker om demokrati, så utgjør dere jo et flott par.

Like barn leker best, osv....

Ja, med tanke på at dere to har lignende tanker om demokrati, så utgjør dere jo et flott par.

Like barn leker best, osv....

Bare du har fått deg til å forfekte tanken på at noen har demokratisk rett til å avvikle demokratiet.

Dette er vel bare en av mange syke tanker du og din krekvenn har felles.

Bare du har fått deg til å forfekte tanken på at noen har demokratisk rett til å avvikle demokratiet.

Dette er vel bare en av mange syke tanker du og din krekvenn har felles.

Du ville nekte noen å ha demokrati - på lik linje med vennen din Mullah Krekar.

Jeg har før påpekt dine totalitære tendenser, og du fornekter deg tydeligvis ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...