Gå til innhold

Norge: Terrorister får bli, jordomseiler kastes ut

Anbefalte innlegg

Du ville nekte noen å ha demokrati - på lik linje med vennen din Mullah Krekar.

Jeg har før påpekt dine totalitære tendenser, og du fornekter deg tydeligvis ikke.

*Du ville nekte noen å ha demokrati*

Nei, det er du som vil nekte folk å ha demokrati, ved at du forsvarer folk retten til å velge folk som Hitler, Taliban eller andre som har avvikling av demokratiet på programmet.

Enten det, eller så er du rett og slett for stupid til å innse hvilket dilemma dette blir.

Helst det siste.

Fortsetter under...

*Du ville nekte noen å ha demokrati*

Nei, det er du som vil nekte folk å ha demokrati, ved at du forsvarer folk retten til å velge folk som Hitler, Taliban eller andre som har avvikling av demokratiet på programmet.

Enten det, eller så er du rett og slett for stupid til å innse hvilket dilemma dette blir.

Helst det siste.

Hvorfor skal han særbehandles i forhold til andre, da? Han var her på turistvisum, og bør følge samme reglene.

Synes ikke det er problematisk at mannen sendes ut.

mvh

Hvorfor skal han særbehandles i forhold til andre, da? Han var her på turistvisum, og bør følge samme reglene.

Synes ikke det er problematisk at mannen sendes ut.

mvh

Godt spørsmål, men bare dersom man anser at regelrytteri er viktigere enn den sunne fornuft.

Også innen offentlig forvaltning har man lov å bruke hue, og å prioritere.

Ulv I Faarikaal

.....og det meste kan vi le av....

Jeg har det bare moro, det er ikke politikk dette, bare tullball. Kan jeg glede noen er det fint, kan jeg ergre noen er det også bra.

Det fins alltid minst et gram alvor i all spøk. Men jo mindre grannet er, jo vanskeligere er det å tolke det.

Jo mer irritert enkelte blir, jo morsommere er det. Samme med de andre som skjønner min humor og følger på.

Ikke alle tror at jeg har utlendinger som venner, men det har jeg. Mange.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...