Gjest bekymret hustru Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Jeg trenger hjelp til en fin 'formulering' min mann ikke kan overse!! Min mann har lagt seg enormt ut de siste åra. Jeg vil ikke gå i detaljer, men jeg trenger hjelp til hvordan jeg skal formulere meg for at han endelig skal gjøre noe med det. Han har flere ganger sagt at han skal gjøre noe, men det blir aldri. Han går hele dagen uten mat og spiser omtrent fra han kommer hjem til han legger seg! Han har tidligere snakket om å begynne på grete roede for menn, men det har aldri blitt noe av. Nå ser jeg at det ikke er lenge til nye kurs starter opp, og jeg vil svært gjerne at han skal begynne, før helsa er helt ødelagt. Noen som kan hjelp meg med en fin formulering, skriftlig eller muntlig, viktigste er at den går inn!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Hva med å bestille plass (og gjerne betale for den også) for han? Si: Forresten, du har jo snakka om å melde deg på Grete Roede - nå så jeg nettopp at det var annonsert nye kurs, så jeg ringte likegodt for deg, slik at vi ikke skulle glemme det. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyco Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Og så hiver du deg med på kurset selv også! For å motivere ham og gjøre noe sammen med ham. Forøvrig hadde nå jeg bare bedt gubben om å se til h... å få gjort noe med hengerævva.. ;0) Men det er nå meg og gubben min da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrEidem Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Min bror fikk en bok om vekt og kosthold til jul av min søster og nå har han tatt av fem kilo. Ta ham med ut å gå hver kveld. Og oppsøk motbakker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.