Gjest student...:o) Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Hei!! Jeg har lest mye om disse pillene som skal på et vis gjøre brystene fyldigere...noe jeg ikke har fått klarhet i er om pillene er til salgs over nett eller butikk i Norge...på erdic.com fant jeg bestilling, men det var veldig dyrt og jeg lurer på om det er billigere i Norge...og kanskje "lettere" Er det noen som veit noe? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyco Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Ja. Jeg veit at den pillen er juks, og det eneste den hjelper for er å slanke lommeboka. :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Ja. Jeg veit at den pillen er juks, og det eneste den hjelper for er å slanke lommeboka. :0) Hmmm...jeg som hadde litt troen på dette...( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.