Gå til innhold

Creatin, er det no vits...

evol

Anbefalte innlegg

En kammerat av meg som jeg trente med før, han sluttet fordi han ikke orket mere. Han er svær som ei bili blokk og litt til. Han sa at creatin ikke gir deg no særlig, det bare fyller kroppen med vann...

Men så har jeg andre venner som trener veldig akktivt, de sverger til creatin. De kunne ikke se en fremtid innen vekt trening uten det...

Hva vet dere om dette og hvordan erfaringer har dere på dette???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min erfaring: la på meg litt..så orka jeg løfte mer..så det hjelper litt..men for en pris da helt sykt..en gang i blandt er nok greit..men husk det er ikke no mirakelsak..det beste er nok å spise normal mat og mye..det er klart at med de prisene som er på tilskudd så må de jo selge og selge..men tror ikke det er så veldig viktig med tilskudd er nok ganske hypa opp av industrien..tenk hvilke inntekter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kreatin vil medføre at du binder vann, altså vil du legge på deg litt som følge av dette.

Mange sverger til Kreatin, og jeg vet at mange mener at dette er et godt tilskudd. Etter å ha prøvd det meste som finnes av tilskudd over en 10-årsperiode, samt lest mye om det meste, så har jeg kommet fram til følgende, og de fleste er enige med meg i dette.

Det eneste som av kosttilskudd som fungerer er:

Vitaminer/mineraler.

Tran!

Proteiner.

Weighgains.

Karbohydrater (f.eks. maltodextrin).

Kreatin!

Så prøv kreatin. Det er ikke det dummeste du kan legge pengene dine i.

Som en sier her under så er dette veldig dyrt i Norge, i hvert fall om du kjøper det i helsekostbutikker. Kjøp det enten i Sverige, eller via nettet. Kreatin er kreatin og tilnærmet 100 % rent, altså er merket du velger irrelevant, så sant du kan stole på det som står på pakka (ergo er det en fordel med et merke du har hørt om tidligere, da slipper du å ende opp med 1 kg mel).

Du vil nok få kreatinen for 1/4 av prisen om du ikke kjøper den i en lokal helsekostshappe.

(Sist jeg kjøpte Kreatin fikk jeg 1/2 kg med på kjøpet når jeg kjøpte en boks med weight gain - så som du forstår så trenger det ikke koste mye).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...