Gå til innhold

Advarsel: Vanedannende pjuk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den derre Collapse greia på nett er kjedelig samenligna med den andre - men jeg sitter nå og spiller den for det .... men får faen meg ikke mye poeng. Hva er rekorden din nå ?

300 000 og noe, men det fikk jeg KUN en gang og det var for flere uker siden. Nå klarer jeg bare ca 210.000.

Man må klare å renske brettet mange ganger og få bonus, for når du har klart nivå 9 så er det pinadø slutt og du kan ikke få fler poeng.

urk

300 000 og noe, men det fikk jeg KUN en gang og det var for flere uker siden. Nå klarer jeg bare ca 210.000.

Man må klare å renske brettet mange ganger og få bonus, for når du har klart nivå 9 så er det pinadø slutt og du kan ikke få fler poeng.

urk

Da er jeg ikke så ille allikevel da ..... har klart noen ganger på 300 et eller annet.

Er jo ikke så lett å skrelle brettene der egentlig. Ganske lett fram til 9 - så bom stopp.

Hva skal du i etterm. / kveld ?

Da er jeg ikke så ille allikevel da ..... har klart noen ganger på 300 et eller annet.

Er jo ikke så lett å skrelle brettene der egentlig. Ganske lett fram til 9 - så bom stopp.

Hva skal du i etterm. / kveld ?

Vanskelig å si. Jeg har sykt barn hjemme, så jeg jobber og pleier til sambis kommer hjem fra jobb. Så får vi se.

Jeg har lyst på en stoooor kyllingsalat og en iskald cola!!!

Annonse

Vanskelig å si. Jeg har sykt barn hjemme, så jeg jobber og pleier til sambis kommer hjem fra jobb. Så får vi se.

Jeg har lyst på en stoooor kyllingsalat og en iskald cola!!!

Faen så kjedelig du er blitt - bare jobber og ikke dikker du heller.

Fy faen .....

Sånne venner skal man ha !!??

Faen

Mob'en er med i dag - jeg går ut etter jobb - men gidder ikke å gå alene. Går jeg hjem så tror jeg ikke at jeg klarer å komme meg ut av sofaen igjen ......

Pliiiiiiiiissssssssssssssss

Når reiser du fra jobb? Er du så flittig at du blir til rundt 17?

sorry vinc at vi ødelegger tråden din, men dette er viktig ass!

Når reiser du fra jobb? Er du så flittig at du blir til rundt 17?

sorry vinc at vi ødelegger tråden din, men dette er viktig ass!

Jeg kan hale det ut til kl. 16 - men ikke et sekund mer !!!

Men jeg kan jo dingle litt rundt imens hvis du ikke rekker det før 17

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...