Gå til innhold

Hva skal jeg kjøpe og spise idag

Anbefalte innlegg

Gjest fantasiløs-

Er på slankern og har "kosedag" idag.Dvs jeg kan spise hva jeg vil.Er jo begrenset hvor mye man orker å spise og når man har slanket seg noen uker så vet man ikke helt hva man har lyst på.

Så..noen tips? Noe jeg absolutt burde få med meg i matveien hvis jeg hadde samme smak som deg?

Ja..jeg vet..lite kreativ og kjeder meg på morgenkvisten..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90577-hva-skal-jeg-kj%C3%B8pe-og-spise-idag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Jeg hadde gått ut å spist tapas! Nam nam... Og spansk hjemmelaget brød med ravioli.. Nam nam.. hvis du er på samme kur som meg (ikke brød, poteter, ris osv.)

Bor du i Oslo burde du absolutt dra på Delicatessen på Nybrua/Grunerløkka og spise tapas med kjæresten/venninne og kose deg med småretter fra spania og ta deg en kald pils. Kos deg i hvert fall..

Gjest Creativiaen

Tjah, si det. Her er det også slanker'n for alle penga for tiden. (Grete Roede). Men jeg har aldri noen utskeielsesdag. Kroppen har vent seg til et sunt kosthold og er ikke så på hugget etter søtsaker eller fett.

Men hvis jeg måtte skeie ut en dag, så tror jeg at jeg ville laget meg en skikkelig god biffmiddag. Med skikkelig 'ånkli hjemmelaget peppersaus, fløtegratinerte poteter, stekt løk, stekt sopp (selvplukket selvfølgelig) og masse salat med hvitløksdressing. Biffen er sunt, poteter er sunt, løk er sunt, sopp er sunt og salat er sunt. Det som ville vært annerledes ville vært at jeg brukte en god del mengde smør - både til steking og til sausen. Og en del fløte - seff til sausen.

Til dessert ville jeg kjøpt en skikkelig god is. Hagen Daas eller liknende. Jeg spiser is nå også, men jeg spiser ikke den aller værste fløteisen. :o)

Bortsett fra det, så kan jeg anbefale kyllingfilèt og ris m/salat og kylling bretagne saus. mmmmmmm!

Forresten - ren melkesjokolade er jo yammie! :o)

Lykke til med utskeielsen. Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...