Gå til innhold

Synlig undertøy - greit eller ugreit?

Anbefalte innlegg

Nå tenker jeg ikke på truser som stikker opp av buksa altså! Men jeg kjøpte meg en ganske tynn hverdagsbluse i går og den er noe gjennomsiktig så jeg fant ut at det måtte være penere med en farget bh under enn en utvasket grå en? Hva synes menn om å ane at en kvinne har på seg en farget bh under en tynn bluse? Den er ikke direkte gjennomsiktig, men det synes at jeg har farget bh. Er litt usikker, men sjefen min sa det var helt greit at jeg gikk sånn kledd på jobb (det er en kvinne). :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90585-synlig-undert%C3%B8y-greit-eller-ugreit/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

13

• Lillemus

7

• Amiga

5

• Kengu

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Helt greit, jeg liker å se undertøyet på jentene, jeg synes det er sexy jeg. Jeg har heller ikke noe i mot å se ei truse som stikker litt opp av buksa heller jeg.

Men det kan jo være at jeg er en gammel gris da:-)))

Ellers så håper jeg at du har det bra, leste litt på samliv. Jeg liker Lillemus litt skjønner du:-))

Gjest man-forspør-seg-aldri

Kvinners opptrden i forhold til dette med at undertøy synes under, er merkelig.

De bruker stringtruser for at undertøyskanter ikke skal synes, fordi det visstnok skal være stygt.

Men samme kvinnen kan SAMTIDIG bære en BH, som synes TYDELIG.

Hvor er logikken?

Ulv I Faarikaal

Det er skikkelig dårlig gjort at du bare spør menn *kaste viskelær på*

Det er bare skalkeskjul, egentlig bryr hun seg mer om hva venninnene syns. Menn er enklere i DEN tankegangen.

Litt videre:

En kompis var i et viktig møte, og hovedaktøren hadde med en "sekretøse". Hun var meget yppig, blond, kledd i en meget kort sommerkjole midt på vintern, høyhæla sko, og madonnafrisyre. Han mente alle menna bare glante på henne mens møtet gikk rett i dass. Bare en kvinne til var til stede og 10-15 menn, og hun ene var visst sur.

Kompisen mente at hun bare var der for å avspore, at hun var modell og at hovedaktøren kunne ha god nytte av det rent "politisk".

Alle kvinnfolka fikk se henne i kantina senere, og sjelden har visst smella gått så varm på kvinnemenneskene i _det_ firmaet.

Annonse

Det er bare skalkeskjul, egentlig bryr hun seg mer om hva venninnene syns. Menn er enklere i DEN tankegangen.

Litt videre:

En kompis var i et viktig møte, og hovedaktøren hadde med en "sekretøse". Hun var meget yppig, blond, kledd i en meget kort sommerkjole midt på vintern, høyhæla sko, og madonnafrisyre. Han mente alle menna bare glante på henne mens møtet gikk rett i dass. Bare en kvinne til var til stede og 10-15 menn, og hun ene var visst sur.

Kompisen mente at hun bare var der for å avspore, at hun var modell og at hovedaktøren kunne ha god nytte av det rent "politisk".

Alle kvinnfolka fikk se henne i kantina senere, og sjelden har visst smella gått så varm på kvinnemenneskene i _det_ firmaet.

Er ikke det litt pinlig å representere et kjønn som er så enkelt - så primitiv liksom? :)

De bruker stringtruser for at undertøyskanter ikke skal synes, fordi det visstnok skal være stygt.

Hvor er logikken?

En pen BH er pent å se på, en trusekant er stygt å se på!

Ulv I Faarikaal

Er ikke det litt pinlig å representere et kjønn som er så enkelt - så primitiv liksom? :)

Dere kvinns skal være glade for at de er slik, tenk om menn var like kompliserte som kvinner ?

Vi er lette å glede, f eks med litt sexy undertøy en gang i blant. En ærlig sak og helt naturlig.

Hovedinnlegget: fint med det hun nevner, men _kanskje_ ikke på jobben.

Hvor er logikken?

ha ha ha, er du fortsatt opptatt av dette! sykt!

det er ubegalig å gå uten BH!!

Det fins ikke string BH'er!

Ulv I Faarikaal

En pen BH er pent å se på, en trusekant er stygt å se på!

Tal for deg selv :-)

Jeg ser ikke forskjellen, men det var det med tid og sted. Når hun strekker seg etter flipover'n og trusekanten åpenbarer seg foran en skokk kvinner, er ikke det samme som om det var en gjeng menn (skal jeg si deg).

Eller ?

Jeg ser ikke forskjellen, men det var det med tid og sted. Når hun strekker seg etter flipover'n og trusekanten åpenbarer seg foran en skokk kvinner, er ikke det samme som om det var en gjeng menn (skal jeg si deg).

Eller ?

Du tenker nok på feil trusekant her, tror jeg. Når vi damer bruker string er det for å unngå den bulken som trusekanten ofte lager på rompa. Du vet, sånn at alle kan se at du ikke har string ;-) Du tenker vel på den kanten som er opp mot ryggen, eller tar jeg alldeles feil nå?

Hmm?

Eller ?

Nei for dere tenker vel automatisk på hva som er innenfor den trusen mens vi tenker på hvordan det ser ut utpå buksen. :-)

Annonse

Ulv I Faarikaal

Du tenker nok på feil trusekant her, tror jeg. Når vi damer bruker string er det for å unngå den bulken som trusekanten ofte lager på rompa. Du vet, sånn at alle kan se at du ikke har string ;-) Du tenker vel på den kanten som er opp mot ryggen, eller tar jeg alldeles feil nå?

Hmm?

Unnskyld, ny feil følger !

Trusestrikk ?

Den som stikker opp over bukselinningen når de bøyer seg eller strekker seg og som opptrer på et bart hudområde mellom bukselinningen og slutten på den korte genseren. De som har mer omfang på bakparten får også en interessant "rørleggersprekk" (ref Herodes Falsk).

Unnskyld, ny feil følger !

Trusestrikk ?

Den som stikker opp over bukselinningen når de bøyer seg eller strekker seg og som opptrer på et bart hudområde mellom bukselinningen og slutten på den korte genseren. De som har mer omfang på bakparten får også en interessant "rørleggersprekk" (ref Herodes Falsk).

Jeg er forvirret!

Ulv I Faarikaal

Nei det virker veldig kjent.

Hvilke mekanismer er det som opptrer når sexy undertøy framvises på kvinner for menn ?

Det er helt ulikt når sexy undertøy framvises for kvinner på menn.

"Rørleggersprekken" kan sette i gang helt ulike mekanismer utfra hvem for hvem.

kanskje du får tildelt noen tippemidler for å forske litt på dette ?

:-)

Det kan jeg godt :-)

*skriver søknad i rykende tempo*

Eller, er jeg egentlig SÅ intressert?

*krøller nølende søknaden sammen*

Men du skjønte hva jeg mente med at du hadde tatt feil, eller? Det var her jeg var litt forvirret :-O

Det er forøvrig forskjell på "rørleggerprekker". Noen er mer tiltalende enn andre, syns jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...