Gå til innhold

Synlig undertøy - greit eller ugreit?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

13

• Lillemus

7

• Amiga

5

• Kengu

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Jeg skjønner det....hvis man har store pupper, men når jenter med "normale" pupper kjører denne merkelige kombinasjonen av usynlig string og svært synlig BH, da skjønner jeg lite av logikken...

Hva er det å skjønne? Det er penere med en glatt bukserumpe, enn en som er "delt opp" av strikken i den vanlige trusa. Med stringtruse unngår man det.

Ulv I Faarikaal

Det er jævlig sexy å se jenter uten BH, men jeg har sett ei en gang på gata i Oslo, som ikke var fullt så sexy. Hun hadde stooore hengepupper, og hadde kun helsetrøye på og vortene stakk ut gjennom ett par av hullene. Fytti helvete...det var ikke akkurat lekkert.........for å si det mildt:-)

Kresen ?

Hehe.

Kompisen er polti, og ble kalt ut for å ringe inn en kvinne som løp naken rundt i et boområde. Gutta fulgte spent med på radioen, men skreik av latter da hu viste seg å være 75 år. Triste greier, hun hadde stukket av fra demensavdelingen på sykehjemmet.

Forventninger ?

Hu slapp noen bønner i bilen også.

Gjest ikke undertegnet

Jeg skjønner det....hvis man har store pupper, men når jenter med "normale" pupper kjører denne merkelige kombinasjonen av usynlig string og svært synlig BH, da skjønner jeg lite av logikken...

Det må jo være verre med nesten gjennomsiktig bluse _uten_ BH. Er vel mer upassende/utfordrende (stryk det som ikke passer) det? At de nakne brystene synes...

Gjest ikke undertegnet

Hva er det å skjønne? Det er penere med en glatt bukserumpe, enn en som er "delt opp" av strikken i den vanlige trusa. Med stringtruse unngår man det.

Ja, men det jo jått til tusen når trusa synes når en setter seg ned. Med hoftebukser. Synes jeg iallefall.

Takke meg til trusekanten som før da. Men stringtruse med vanlig høy bukse er ok.

Kresen ?

Hehe.

Kompisen er polti, og ble kalt ut for å ringe inn en kvinne som løp naken rundt i et boområde. Gutta fulgte spent med på radioen, men skreik av latter da hu viste seg å være 75 år. Triste greier, hun hadde stukket av fra demensavdelingen på sykehjemmet.

Forventninger ?

Hu slapp noen bønner i bilen også.

Skal ikke vrake ei fin ei på grunn av ett stygt ansikt osv, osv...du kjenner den?

Politiet burde ha skjønt at hun kanskje hadde vært jævlig fin og hatt ei runde med, hun hadde jo trodd at det var siste gangen vet du:-)

Annonse

Ulv I Faarikaal

Skal ikke vrake ei fin ei på grunn av ett stygt ansikt osv, osv...du kjenner den?

Politiet burde ha skjønt at hun kanskje hadde vært jævlig fin og hatt ei runde med, hun hadde jo trodd at det var siste gangen vet du:-)

Det kan du tro :-)

Gjest man-forspør-seg-aldri

Joda, det der har jeg skjønt for lenge siden, at det visstnok skal være så stygt med kanter som synes under buksa. Men poenget mitt, er at denne tanken overhodet ikke er "overførbar" til å gjelde stygge BH-stropper som syns på ryggen.

Det er DET som gjør dette til en mystisk greie.

Filosofien er som følger: Undertøyskanter er stygt på rompa, men helt greit på ryggen. Hvor er logikken?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...