Gå til innhold

Billige billetter - Braathens?

Anbefalte innlegg

Hvordan finner man de billigste billettene til Braathens? Det kostet 961 kroner eller noe slikt, tur/retur Málaga.

Skal mest sannsynlig på interrail til sommeren, og siden en italiensk kompis kanskje skal være med, regner jeg med å reise til Roma i første omgang.

Tenker å ta fly ned til Roma fra Trondheim eller Oslo, for å spare litt tid. Må nemlig hjem igjen til den 18., for min godeste venninne som bor i Spania har bestemt meg for å komme hjem og gifte seg - MIDT i fellesferien. Sånn kan det gå, derfor må jeg planlegge ferien ut i fra det...

Noen som kan hjelpe meg å finne riktig link til de billige billettene? Regner med det blir frem og tilbake et par ganger, først Trondheim (el. Oslo)-Roma og tilbake, deretter Trondheim (el. Oslo)- Málaga og tilbake...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90587-billige-billetter-braathens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo leite litt her http://www.wideroe.no/ - rett inn i Amadeus - den sentrale bookingsystemet (rutefly).

Det kan f.eks. tenkes at det kan lønne seg å reise ut fra Gøteborg (Charter - kun fly), eller f.eks. København. Er du først i København er valgmulighetene enorme sammenlignet med f.eks. Værnes.

(Buss fra Oslo til København koster ca 300 kr - tar tid, men det er billig)

Du kan jo leite litt her http://www.wideroe.no/ - rett inn i Amadeus - den sentrale bookingsystemet (rutefly).

Det kan f.eks. tenkes at det kan lønne seg å reise ut fra Gøteborg (Charter - kun fly), eller f.eks. København. Er du først i København er valgmulighetene enorme sammenlignet med f.eks. Værnes.

Jeg så de hadde billige billetter gjennom Braathens for et par uker siden, serru. Kostet bare 961 kroner tur/retur Málaga blant andre, det var så jeg hadde lyst å reise med det samme!

Lurer på om det var Braathens og Sterling som hadde priskrig... jeg får sjekke litt videre :)

Takk for linken!

(Jeg orker ikke bussturen, meninga var at jeg skal spare mest mulig tid ved å fly, siden jeg skal på interrail i Italia, Spania og Portugal...)

http://www2.braathens.no/Pages/NO/OmBraathens/news_4028.html

Det var denne jeg lette etter :)

Da fant jeg det likevel :)

Jeg så de hadde billige billetter gjennom Braathens for et par uker siden, serru. Kostet bare 961 kroner tur/retur Málaga blant andre, det var så jeg hadde lyst å reise med det samme!

Lurer på om det var Braathens og Sterling som hadde priskrig... jeg får sjekke litt videre :)

Takk for linken!

(Jeg orker ikke bussturen, meninga var at jeg skal spare mest mulig tid ved å fly, siden jeg skal på interrail i Italia, Spania og Portugal...)

ahh..

hils!

Annonse

Hei Line =)

Så du fant linken allikevel. Tenkte jeg bare skulle gi deg litt info. De aller billigste billettene kan kun kjøpes på nettet, ringer du blir det litt dyrere. Men jeg må advare deg om at den første uken de nye prisene ble lagt ut, solgte vi 33 000 billetter av den typen. Det er ikke lett å finne ledige seter til akkurat den prisen, Roma er den mest populære nye destinasjonen.

Og du må dessverre bare lete deg frem, ingen alternativer om når akkurat den prisen er ledig.

Uansett er billettene billigere enn før, men det beste er om du velger reisedager som ikke er av de mest populære. Styr unna utreise torsdager/fredager og retur søndag. Er du litt fleksibel, blir billettene ofte billigere, fordi folk fremdeles MÅ velge de dagene til ut- og hjemreise.

Jeg skal sende deg en mail etterhvert jeg =)

Hei Line =)

Så du fant linken allikevel. Tenkte jeg bare skulle gi deg litt info. De aller billigste billettene kan kun kjøpes på nettet, ringer du blir det litt dyrere. Men jeg må advare deg om at den første uken de nye prisene ble lagt ut, solgte vi 33 000 billetter av den typen. Det er ikke lett å finne ledige seter til akkurat den prisen, Roma er den mest populære nye destinasjonen.

Og du må dessverre bare lete deg frem, ingen alternativer om når akkurat den prisen er ledig.

Uansett er billettene billigere enn før, men det beste er om du velger reisedager som ikke er av de mest populære. Styr unna utreise torsdager/fredager og retur søndag. Er du litt fleksibel, blir billettene ofte billigere, fordi folk fremdeles MÅ velge de dagene til ut- og hjemreise.

Jeg skal sende deg en mail etterhvert jeg =)

Send mail du ;o) Vet du forresten om det serveres vin på alle avgangene? *Flynerver*

Jeg merket at det ikke var mye ledig til Roma på den datoen jeg prøvde meg med, men det var to flyplasser å velge i, og på den andre gikk det fint.

Jeg har ikke snakket med Frode om at jeg vil dra på Interrail enda, det blir jo han som må ta ungene. Synes det er litt ekkelt å planlegge uten at han er en del av planen, men sånn er det nå bare. Han gjorde det samme i fjor. Burde kanskje spørre NÅR han har ferie, for vi må ha den samtidig uansett.

Jeg trenger ikke nødvendigvis reise til Roma, men til Italia et sted i alle fall. Helst ganske langt nord i Italia, siden kompisen min bor i Bologna, og vi skal reise ei stund sammen. Men så var det meg og geografikunnskaper, da... ;o)

Det går vel ikke an å velge utreise til et sted, og hjemreise fra et annet til samme prisen, vel?

*Tenker hardt på dette nå ;) *

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...