Gå til innhold

Fra en ung manns dagbok

Anbefalte innlegg

Gjest ....den unge mannen

Fra en ung manns dagbok:

Jeg var lykkelig. Kjæresten min og jeg hadde vært sammen over ett år, og vi

hadde bestemt oss for å gifte oss. Mine foreldre hjalp til på alle tenkelige

måter, mine venner oppmuntret meg,- og kjæresten min? - Hun var en drøm. Det

var bare en ting som bekymret meg,- ganske mye også faktisk,- og det var min

kommende svigermor. Hun var en omtenksom kvinne, intelligent, men mest av

alt en nydelig og utrolig sexy kvinne. Noen ganger flørtet hun med meg,

ganske åpenlyst også, og det gjorde at jeg noen ganger følte meg usikker og

utilpass.

En dag ringte hun og ba meg komme over til henne og sjekke

bryllupsinvitasjonene. Så jeg dro. Hun var alene, og når jeg kom dit så hun

på meg med sløret blikk og sa; Snart er du gift, men jeg har følelser og

begjær for deg, så før du gifter deg med min datter,- vær så snill å elske med meg,- en eneste gang.... Hva kunne jeg si? Jeg var totalt sjokkert,

kunne ikke si ett ord. Så hun sa; jeg går opp på soverommet og kler av meg,- og hvis du har lyst kommer du etter,- ingen vil noen gang få vite noe...

Jeg stirret på den sexy baken hennes der hun gikk opp trappen til andre etasje.

Jeg sto der en liten stund, så snudde jeg meg og gikk mot utgangsdøren. Jeg

åpnet den og gikk utenfor på gårdsplassen. Der sto min kommende svigerfar,-

og med tårer i øynene tok han rundt meg og sa; Heldigvis besto du vår lille

test,- vi kunne ikke ønsket oss en bedre mann til vår datter. Velkommen til

familien!

Moralen er: Ha alltid kondomene dine i bilen..................

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90602-fra-en-ung-manns-dagbok/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først NÅ kjenner jeg noen få som er svigermor til noen, som kunne være aktuelle, men ikke for 20 år sia.

Men det var kanskje ikke det som var poenget ?

Hehe, du er vel inne på noe der. Men ikke for det, jeg rotet med ei jente en gang, hvor jenta var en tro kopi av mora. De var utrolig like, bare at mora hadde noen år mer. Mora var vel midt i 30-årene den gang og jeg må si at jeg kikket jævlig på henne. Men jeg var ikke mer enn 21 så jeg var vel bare en bleieunge for henne.

Nå i dag jobber jeg sammen med broren til hun jeg rotet med og han blir da sønnen til hun jeg syntes var sexy. Enda godt man ikke gjorde noe dumt den gangen:-)

Annonse

Ulv I Faarikaal

Hehe, du er vel inne på noe der. Men ikke for det, jeg rotet med ei jente en gang, hvor jenta var en tro kopi av mora. De var utrolig like, bare at mora hadde noen år mer. Mora var vel midt i 30-årene den gang og jeg må si at jeg kikket jævlig på henne. Men jeg var ikke mer enn 21 så jeg var vel bare en bleieunge for henne.

Nå i dag jobber jeg sammen med broren til hun jeg rotet med og han blir da sønnen til hun jeg syntes var sexy. Enda godt man ikke gjorde noe dumt den gangen:-)

Ikke si dette til noen: sjefen min på 42 stakk en gang i tida av med dama mi på 22. Han forlot familien med kjerring og to unger. De to flytta inn sammen. Noen uker etter sa han til meg: hu smører ikke matpakke til en engang ! En mnd senere var det slutt, og fyren krøyp tilbake til kjerringa.

Patetisk ?

Ikke si dette til noen: sjefen min på 42 stakk en gang i tida av med dama mi på 22. Han forlot familien med kjerring og to unger. De to flytta inn sammen. Noen uker etter sa han til meg: hu smører ikke matpakke til en engang ! En mnd senere var det slutt, og fyren krøyp tilbake til kjerringa.

Patetisk ?

*Hyler av latter* Guders min for et patetisk mannfolk... Ville kjerringa ha ham tilbake da?

Patetisk ?

*knegg*

Han fikk sannelig erfare at det er ikke bare-bare med lammekjøtt! :-)

Annonse

Patetisk ?

Hihi... et skikkelig mannfolk *s*

Patetisk ?

Hehe, det er patetisk. Hadde han hatt litt vett i hode så hadde han skjønte dette på forhånd og hadde han hatt enda litt mer vett i hode så hadde han feid henne og ferdig med det. Hadde han vært veldig klok og ikke tenkt med det lille hode, så hadde han bare kikket på henne og latt henne få være i fred:-)

Tok du henne tilbake da?.......tror jeg vet svaret....

Ulv I Faarikaal

Hehe, det er patetisk. Hadde han hatt litt vett i hode så hadde han skjønte dette på forhånd og hadde han hatt enda litt mer vett i hode så hadde han feid henne og ferdig med det. Hadde han vært veldig klok og ikke tenkt med det lille hode, så hadde han bare kikket på henne og latt henne få være i fred:-)

Tok du henne tilbake da?.......tror jeg vet svaret....

Tok tilbake ? Nei, da hade hun nye blitt litt sur :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...