Gå til innhold

Hvordan tar du imot kjæresten din?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helene Harepus

Jeg savner han så innmari når han har vært borte.. Så jeg står klar i gangen.. Klemmer han lenge (og hardt.. ;)..).. Og så kliner vi litt..

Forteller han at jeg er glad i han og at det var deilig å få han hjem igjen..

Vi har vært sammen lenge.. Men enda så gjør hjertet et lite hopp når vi ser hverandre etter å ha vært borte fra hverandre..

Annonse

Gjest Creativiaen

Hvordan tar du imot kjæresten din?

Jeg dytter ungen over til han og sier "Han trenger ny bleie"....

*skrattler* Det gjør jaggu jeg også, men jeg gir ham et lite smiskekyss først slik at han føler seg velkommen hjem.

Så sier jeg at jeg er sulten og lurer på når middagen er ferdig.

Da kommanderer jeg "bend over", for å lette på "trykket". Trenger vel ca. 10 sekunder, så er jeg ferdig....

Deretter spør jeg om midda'n er klar.

Og i løpet av de 10 sekundene rekker du vel akkurat den første ølen. Deretter haster det for kona å få satt resten i kjøleskapet slik at den forblir kald, gjør det ikke? :-)

Annonse

Jeg får ha ned på alle fire og dyttern inn i toern.

Dette blir alltid godt mottatt.

Jeg er litt mer avansert; jeg snurrer henne rundt i alle mulige posisjoner og gjennomdriller alle mulige (og umulige) hull, før jeg ender opp mer eller mindre likt som deg.

"..............."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...