Gå til innhold

FU: navn til cona jr.

Anbefalte innlegg

hold youre horses boy...

kanskje den planen din kan fungere, men jeg tar intet for gitt, det er 3 vanskelige og tøffe oppgjør vi snakker om her... men det er klart, får F/A 9 poengs forsprang, så er mye gjort...

Hamar taper garantert mot VIF i morgen. Ikke faen om VIF går på to tap på Hamar på rad. Det skjer ikke i år.

Og vi vinner over Hamar på søndag, noe som selv med tap mot VIF på mandag vil legge oss 6 poeng foran Hamar, men som sagt; vi har et langt hardere program enn Hamar som bare har slaktobjekter igjen før serien er over.

Men vi vinner på Jordal på mandag. Har vært nære på seier der i samtlige oppgjør i år, og denne gangen har vi marginene på vår side.

Stjernen vil nok slite mot Sparta i morgen. De har mye å reversere, selv om Stjernen på papiret har et sterkere lag enn naboene.

Skulle gjerne sett den kampen, men NRK viser dessverre ikke kamper på lørdager.

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

12

• conan

10

• -Riksklysa

10

• Pappa Bjørn

6

Mest aktive i denne tråden

Hamar taper garantert mot VIF i morgen. Ikke faen om VIF går på to tap på Hamar på rad. Det skjer ikke i år.

Og vi vinner over Hamar på søndag, noe som selv med tap mot VIF på mandag vil legge oss 6 poeng foran Hamar, men som sagt; vi har et langt hardere program enn Hamar som bare har slaktobjekter igjen før serien er over.

Men vi vinner på Jordal på mandag. Har vært nære på seier der i samtlige oppgjør i år, og denne gangen har vi marginene på vår side.

Stjernen vil nok slite mot Sparta i morgen. De har mye å reversere, selv om Stjernen på papiret har et sterkere lag enn naboene.

Skulle gjerne sett den kampen, men NRK viser dessverre ikke kamper på lørdager.

nei det er dårlig med kamper på søndager på nrk ja, når sant skal sies, så er det vel dårlig med overføringer fra stjernehallen i det hele tatt...

hmm, jodam ser at F/A så absolutt har muligheten til å sikre seg andre plassen... hadde jo vært vel og bra det selvsagt, men jeg vil gjærne se hvem som møter hvem i sluttspillet før jeg tør tippe finalistene og en eventuell vinner i de kampene...

nei det er dårlig med kamper på søndager på nrk ja, når sant skal sies, så er det vel dårlig med overføringer fra stjernehallen i det hele tatt...

hmm, jodam ser at F/A så absolutt har muligheten til å sikre seg andre plassen... hadde jo vært vel og bra det selvsagt, men jeg vil gjærne se hvem som møter hvem i sluttspillet før jeg tør tippe finalistene og en eventuell vinner i de kampene...

En skapning på aftenposten spådde dette:

Tabell etter siste serierunde:

1. Vålerenga

2. Frisk Asker

3. Storhamar

4. Stjernen

5. Trondheim

6. Sparta

Kvartfinale:

Storhamar - Trondheim

Stjernen - Sparta

Semifinale:

Vålerenga - Storhamar

Frisk Asker - Stjernen

Finale:

Vålerenga - Stjernen

Norgesmester 2003:

Vålerenga Hockey

Jeg kan si meg enig helt fram til at Stjernen slår F/A. Det skjer bare ikke, og går vi til finale så kan alt skje.

1. Vålerenga

2. Frisk Asker

3. Storhamar

4. Stjernen

5. Trondheim

6. Sparta

Kvartfinale:

Storhamar - Trondheim

Stjernen - Sparta

Semifinale:

Vålerenga - Storhamar

Frisk Asker - Stjernen

Finale:

Vålerenga - Stjernen

Norgesmester 2003:

Vålerenga Hockey

Jeg kan si meg enig helt fram til at Stjernen slår F/A. Det skjer bare ikke, og går vi til finale så kan alt skje.

Vålerenga - Stjernen

*smatte på denne*

mmm, liker tanken, ser det vel ikke som så sannsynelig, men alt kan skje, dersom stjernen møter Frisk/Asker i semin, så skal jeg personlig hacke meg inn på telenor og sende masse sms'er til Serge Boisvert og lage kvalme, så får vi sikkert se litt slossing i hallen...problemet blir vel at slossinga skjer i boksen til F/A :-)

1. Vålerenga

2. Frisk Asker

3. Storhamar

4. Stjernen

5. Trondheim

6. Sparta

Kvartfinale:

Storhamar - Trondheim

Stjernen - Sparta

Semifinale:

Vålerenga - Storhamar

Frisk Asker - Stjernen

Finale:

Vålerenga - Stjernen

Norgesmester 2003:

Vålerenga Hockey

Ingen kommentar!

Dæven, det var et nick jeg ikke tenkte på å reservere.............. Jeg husket å reservere Mamma Tigertrollet i farten, men dette hadde jeg neimen ikke ventet meg.*L*

nei det hadde du nok ikke ventet deg nei...

men sånn kan det gå når man er heldig å få seg litt en gang i året :-)

Annonse

Vålerenga - Stjernen

*smatte på denne*

mmm, liker tanken, ser det vel ikke som så sannsynelig, men alt kan skje, dersom stjernen møter Frisk/Asker i semin, så skal jeg personlig hacke meg inn på telenor og sende masse sms'er til Serge Boisvert og lage kvalme, så får vi sikkert se litt slossing i hallen...problemet blir vel at slossinga skjer i boksen til F/A :-)

Slossing er gøy, men det er kanskje ikke videre rutinert å dunke egne spillere/trenere.

Jeg håper oppsettet blir som over, for da er vi (nesten)garantert finaleplass! Og 7 finalerer, som vi til slutt vinner, er nesten å regne som orgasmer. Bare enda bedre! :)

Slossing er gøy, men det er kanskje ikke videre rutinert å dunke egne spillere/trenere.

Jeg håper oppsettet blir som over, for da er vi (nesten)garantert finaleplass! Og 7 finalerer, som vi til slutt vinner, er nesten å regne som orgasmer. Bare enda bedre! :)

dæven, kommer stjernen til semin skal jeg bestikke dommerne, da skal de til finalen, som de selvsagt taper, men de er i allefall i finalen, og DET er MANGE år siden det...

dæven, kommer stjernen til semin skal jeg bestikke dommerne, da skal de til finalen, som de selvsagt taper, men de er i allefall i finalen, og DET er MANGE år siden det...

Det er ganske jevnt i år, og så lenge dere ikke er uheldige å møter SIL eller F/A i en eventuell kvartfinale, så skulle nok semien være mulig. Selv om TIK og Sparta er sterke de også.

Det er ganske jevnt i år, og så lenge dere ikke er uheldige å møter SIL eller F/A i en eventuell kvartfinale, så skulle nok semien være mulig. Selv om TIK og Sparta er sterke de også.

det kommer til å bli skrekkelig tøfft uansett hvem man møter... ser det som en bonus om de kommer seg til semien, og som en unnskyldning til å parkere sambis og jr hjemme mens jeg drar på blodfylla dersom de kommer til finalen :-)

det kommer til å bli skrekkelig tøfft uansett hvem man møter... ser det som en bonus om de kommer seg til semien, og som en unnskyldning til å parkere sambis og jr hjemme mens jeg drar på blodfylla dersom de kommer til finalen :-)

Hva med å ta med jr til hallen? Kanskje litt avhengig av juniors alder, men...

For øvrig er enhver hockeykamp en god anledning til å snike seg unna sambis og unger. Jeg sniker meg til og med unna sex for en god hockeykamp, men det sier vel kanskje litt om meg :)

Annonse

Hva med å ta med jr til hallen? Kanskje litt avhengig av juniors alder, men...

For øvrig er enhver hockeykamp en god anledning til å snike seg unna sambis og unger. Jeg sniker meg til og med unna sex for en god hockeykamp, men det sier vel kanskje litt om meg :)

hehe, ja jeg prøvde å snike meg avgårde på kamp i våres for å slippe sex, det gikk til helvette...

en fire uker gammel knert passer dårlig på hockey-kamp, men ser poenget, i løpet av et par år, ås er han selskreven sammen med pappa på alt av arrangemanger :-) spørs om ikke vi begynner allerede til sommern, må jo se litt fotball snart :-)

hehe, ja jeg prøvde å snike meg avgårde på kamp i våres for å slippe sex, det gikk til helvette...

en fire uker gammel knert passer dårlig på hockey-kamp, men ser poenget, i løpet av et par år, ås er han selskreven sammen med pappa på alt av arrangemanger :-) spørs om ikke vi begynner allerede til sommern, må jo se litt fotball snart :-)

Jo tidligere jo bedre!

Kanskje han spiller på Stjernen om noen år, og når han blir god nok så kan han komme til F/A :)

Dæven, det var et nick jeg ikke tenkte på å reservere.............. Jeg husket å reservere Mamma Tigertrollet i farten, men dette hadde jeg neimen ikke ventet meg.*L*

hva?! hold meg utenfor. jeg er slett ikke moden for slikt. jeg bare leker og har det gøy jeg. *mumlemumle*

Jeg?! Jeg har vært her! *peker*

Men hvor har du vært? Ute og rånet med plysj og yatzyterninger? :-)

Neida!!!!!! Jeg har jo fått meg den morsomste bilen i hele verden, men den er ikke mye å dra på stripa med. En bitte-bitte-bitte liten Daihatsu med rust, strikk motor og barnesete. Skal si deg jeg synes i trafikken ja.*L*

Men at jeg ikke har sett deg så mye har vel litt med å gjøre at jeg ikke har vært så mye i sex forum. Du har jo slått opp telt der.*L*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...