Line Skrevet 24. januar 2003 Skrevet 24. januar 2003 www.ovds.no Ofoten og Vesterålen Dampskipselskap? Er det de som kjører Hurtigruta? Det visste jeg i så fall ikke... lærer stadig noe nytt 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 24. januar 2003 Skrevet 24. januar 2003 Ofoten og Vesterålen Dampskipselskap? Er det de som kjører Hurtigruta? Det visste jeg i så fall ikke... lærer stadig noe nytt Jepp! 0 Siter
Line Skrevet 24. januar 2003 Skrevet 24. januar 2003 Jepp! "Man lærer så lenge man har elever", pleide læreren min alltid å si... ;o) 0 Siter
tiliti Skrevet 25. januar 2003 Skrevet 25. januar 2003 Var iallefall studierabatt for et par år siden. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 25. januar 2003 Skrevet 25. januar 2003 Ofoten og Vesterålen Dampskipselskap? Er det de som kjører Hurtigruta? Det visste jeg i så fall ikke... lærer stadig noe nytt Det er flere selskap ikke bare OVDS. Ihvertfall TFDS også 0 Siter
tigertrollet Skrevet 25. januar 2003 Skrevet 25. januar 2003 Det var ihvertfall studentrabatt da jeg pleide å ta den. Hva det koster kommer jo litt ann på hvor langt du skal da.. Tur/retur Bergen/Kirkenes får du fra ca 6000-30000 (for kverulanter: jeg sa ca). Kommer ann på hvilken type lugar og skip etc. Det er flere generasjoner hurtigruter blant flåten i dag. Full pensjon er det, men sightseeing på anløpene er ikke inkludert (kan kjøpe pakker med flere inkl). Før fantes det en "hurtigrute-interrail" med billett for noen uker (uten lugar) hvor man kunne hoppe av og på som man ville. Jeg skulle gjerne ha tatt rundturen på 11dgr -mye pent å se:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.