Gå til innhold

Sex og sjenanse, prøv denne for forskningens skyld

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Stil deg i kassakø med 3 ulike pakker kondomer i hånda. Når du kommer fram, spør kassadama hvilken av disse hun vil anbefale, vurder de tre ulike alternativene. Be henne hente butikksjefen eller noen andre som kan gi råd.

Hva skjer ?

Hvis du er mann, si at du er omskåret og lurer på hvilken type som kan passe best. Hvilken som er størst, videst og tynnest osv.

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Den der funker best dersom du har med dama de og hun står ved din side..

Jo flere flaue jo bedre, og kjærester er ofte ganske artige å få røde...

I gamle dager fikk jeg ikke dama til å kjøpe gummi. Jeg fikk til slutt ut av en av dem at de følte at ekspeditøren kledde av dem med øya.

Sikkert

:-)

I gamle dager fikk jeg ikke dama til å kjøpe gummi. Jeg fikk til slutt ut av en av dem at de følte at ekspeditøren kledde av dem med øya.

Sikkert

:-)

Forstår dama (damene) dine. Jeg hadde aldri kjøpt kondom, iallfall ikke hjemme, og kanskje ikke i en storby heller.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Jeg hadde tenkt å føye til: Ikke spør hvorfor, det bare er sånn! Det gjelder vel mange av oss som er født i første halvdel av forrige århundre.

Vi kan omtale alle kroppsfuksjoner unntatt mannlig ereksjon, kvinnelig seksualitet og kåthet ?

Vi kan omtale alle kroppsfuksjoner unntatt mannlig ereksjon, kvinnelig seksualitet og kåthet ?

Det var nok sånn i min oppvekst og ungdom ja, iallfall på landet. Å kjøpe en pakke tamponger gjorde man helst av en kvinnelig ekspeditør når det ikke var noen kjente i butikken.

Ulv I Faarikaal

Det var nok sånn i min oppvekst og ungdom ja, iallfall på landet. Å kjøpe en pakke tamponger gjorde man helst av en kvinnelig ekspeditør når det ikke var noen kjente i butikken.

Jeg har jo hørt om de som er flaue når de er gravide fordi alle skjønner hva de har gjort ? Hatt sex altså ?

Jeg opplever som regel at de aller fleste tør opp når de møter mennesker som kan snakke fritt om sex, og jeg tror det er en lettelse å få ytre seg om det, eller ?

Jeg har jo hørt om de som er flaue når de er gravide fordi alle skjønner hva de har gjort ? Hatt sex altså ?

Jeg opplever som regel at de aller fleste tør opp når de møter mennesker som kan snakke fritt om sex, og jeg tror det er en lettelse å få ytre seg om det, eller ?

ja helsikke heller, det er jo tross alt det mest normale på jord... men for all del, i disse dager, så kan man vel aldri være sikker på hvor han har tankt å stikke "larken" inn, i alle fall ikke i disse eksprimentelle tider...

men jeg mener absolutt at man ikke skulle behøve å være flau over å kjøpe gummi... og skulle det være så ille, så kan man jo bestille via nettet:-)

hvordan går det med hjemmesiden?

Ulv I Faarikaal

ja helsikke heller, det er jo tross alt det mest normale på jord... men for all del, i disse dager, så kan man vel aldri være sikker på hvor han har tankt å stikke "larken" inn, i alle fall ikke i disse eksprimentelle tider...

men jeg mener absolutt at man ikke skulle behøve å være flau over å kjøpe gummi... og skulle det være så ille, så kan man jo bestille via nettet:-)

hvordan går det med hjemmesiden?

Den er i beste velgaaende, men jeg savner innspill i form av bilder og saftige avsløringer.

http://home.no.net/ulvikaal

Annonse

Den er i beste velgaaende, men jeg savner innspill i form av bilder og saftige avsløringer.

http://home.no.net/ulvikaal

hmm, så folket er ikke intr i å bidra altså? hva slags avsløringer ønsker du da? de injurerende, eller oppsinn á la Gunnar Martin Kjenner?

Ulv I Faarikaal

hmm, så folket er ikke intr i å bidra altså? hva slags avsløringer ønsker du da? de injurerende, eller oppsinn á la Gunnar Martin Kjenner?

Mer på den koselige sida, ikke noe som noen vil føle motvilje mot.

I vår jenteklubb (som har bestått i 30 år), kan vi nå snakke om sex, men mer på en generell måte. Ingen sier f.eks. noe om sitt eget sexliv eller om mannen er god i senga. Ingen har nevnt hvilken beskyttelse/prevensjon de benytter, bortsett fra en som sa at hun hev minipillene i do.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...