Gå til innhold

Sex og sjenanse, prøv denne for forskningens skyld

Anbefalte innlegg

Dette er noe man skal gjøre når man har med seg en kompis på butikken. I kassen snur man seg mot kompisen og sier: "Hvilken type skal vi prøve i dag?"

Hvis målet er å ta knekken på sladrekjerringa bak kassen må kompisen være forberedt..

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Dette er noe man skal gjøre når man har med seg en kompis på butikken. I kassen snur man seg mot kompisen og sier: "Hvilken type skal vi prøve i dag?"

Hvis målet er å ta knekken på sladrekjerringa bak kassen må kompisen være forberedt..

Ahhh... bra.

Eller : "Tror du 12 stykker holder til mandag ?"

Unnskyld, er det disse batteriene som skal i dildo`n?? Irrer de eller tåler de litt snerk???*L*

*geiper*

Jeg kjøper bare sånne 10-pk på Elkjøp hvor jeg får med en Duracell-figur. Har begynt å samle på dem:)

Annonse

Ulv I Faarikaal

Veldig bra, veldig bra! Liker sånt jeg, så lenge det ikke er meg som drites ut:)

Prøv denne også: gå bort til bartenderen og spør med engleblikk: "Kan jeg få lov å tenke på deg når jeg onanerer i kveld ?"

Ulv I Faarikaal

Veldig bra! DEN skal jeg ihvertfall ta en fuktig kveld på byen *s*

En bekjent spurte bartenderen om det en gang, bartenderen var en tomhodet berte på 18-20 år, mens han var 50 sikkert. Historien bak er at hun hadde fornærmet han helt unødig foran alle. Hun ble stum da gitt.

En bekjent spurte bartenderen om det en gang, bartenderen var en tomhodet berte på 18-20 år, mens han var 50 sikkert. Historien bak er at hun hadde fornærmet han helt unødig foran alle. Hun ble stum da gitt.

Det er bare at hvis jeg som jente hadde sagt det til en gutt hadde han bare blitt smigret og kåt, hehe.

Jenter blir nok fortere flaue eller synes det er slibrig og frekt..

:-)

Ulv I Faarikaal

Det er bare at hvis jeg som jente hadde sagt det til en gutt hadde han bare blitt smigret og kåt, hehe.

Jenter blir nok fortere flaue eller synes det er slibrig og frekt..

:-)

Ikke likestilling altså ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...