Gå til innhold

Normal?

Girl84

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 18 år som er ca. 165 høy. Jeg har pleid å ligge på rundt 50 kg, men har nå gått ned til 47-48 kg (uten å ha slanket meg). Jeg spiser normalt, og ofte. Noen sier jeg er for tynn, mens andre sier jeg ser helt normal ut.. Hva er riktig? (jeg har meget tynn benbygning).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du høres driiittynn ut, heldiggrisen

Ikke vær misunnelig på meg da.. Jeg hadde gitt hva som helst for å ha sett annerledes ut! Jeg er vel en av MANGE jenter som ikke er fornøyd med en eneste ting med kroppen sin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missunnelig

Ikke vær misunnelig på meg da.. Jeg hadde gitt hva som helst for å ha sett annerledes ut! Jeg er vel en av MANGE jenter som ikke er fornøyd med en eneste ting med kroppen sin...

HVA har du å være misfornøyd med da? du høres perfekt ut! bare bortkastet av deg å være misfornøyd når du er 165cm og veier under50 kg...det er såååå fint å være sånn! DU ER HELDIG: prøv å være fornøyd med deg selv?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVA har du å være misfornøyd med da? du høres perfekt ut! bare bortkastet av deg å være misfornøyd når du er 165cm og veier under50 kg...det er såååå fint å være sånn! DU ER HELDIG: prøv å være fornøyd med deg selv?:)

Tusen, tusen takk!Jeg prøver virkelig, men "prob." mitt er at jeg har en vidunderlig kjæreste som jeg er veldig redd for å miste, og jeg er derfor konstant sjalu, og det er IKKE bra for selvtilliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Tusen, tusen takk!Jeg prøver virkelig, men "prob." mitt er at jeg har en vidunderlig kjæreste som jeg er veldig redd for å miste, og jeg er derfor konstant sjalu, og det er IKKE bra for selvtilliten.

Ehh....sorry meg, men du er altfor tynn!!

Vet ikke hva "missunnelig" tenker med, men det tyder på at hun har et forstyrret forhold til kropp og vekt.

Du vet nok selv at du er radmager, og at du absolutt bør legge på deg. Med tanke på kjæresten din, så tenk på ordtaket "dess mer å ta i, dess mer å være glad i!".

Tror ikke gutter liker å kunne telle ribbena dine hver gang de holder rundt deg....

Du er nok en pen jente, men du vil bli mye penere med en 5-6 kg mer. Og du vil da fremdelses være veldig slank!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ehh....sorry meg, men du er altfor tynn!!

Vet ikke hva "missunnelig" tenker med, men det tyder på at hun har et forstyrret forhold til kropp og vekt.

Du vet nok selv at du er radmager, og at du absolutt bør legge på deg. Med tanke på kjæresten din, så tenk på ordtaket "dess mer å ta i, dess mer å være glad i!".

Tror ikke gutter liker å kunne telle ribbena dine hver gang de holder rundt deg....

Du er nok en pen jente, men du vil bli mye penere med en 5-6 kg mer. Og du vil da fremdelses være veldig slank!!

Takk for dine "snille" ord.. Jeg er ikke radmager, jeg har ikke bein som stikker ut over alt. Jeg har aldri slanket meg, så jeg er slik av naturlige grunner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...