Gå til innhold

Mullah Krekar er helt i sitt miljø i Norge, nå skal han skrive bok

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"Hva skal den handle om ?"

Sannsynligvis det som har hendt ham.

"Hvem skal den henvende seg til ?"

De som er interessert i hva som skjedde med ham.

"Hva skal den være godt for ?"

Samme som de fleste andre bøker...

Forøvrig interessant å se hvor interessert du er i Mullah Krekar - felles politisk ståsted?

Med vennlig hilsen

Ulv I Faarikaal

Mullah har så vidt jeg har lest skrevet ca 30 bøker til nå, så det at han skal skrive enda en bok kommer som en like stor bombe som at Staalsen kommer til å skrive flere bøker.

Å ?

Jeg trodde han skulle skrive en norsk bok ?

Informer meg.

Å ?

Jeg trodde han skulle skrive en norsk bok ?

Informer meg.

Jeg aner ikke om han skal skrive en norsk eller arabisk bok nå, men jeg leste på en eller annen nettside i dag (VG, Dagbladet eller Nettavisen - det er de tre jeg sjekker) at han hadde skrevet ca 30 bøker til nå.

Hvordan bøker vet jeg fint lite om, og hvordan bøker han i framtiden skal skrive vet jeg like lite om.

Nå har det for øvrig blitt veldig inn å skrive bøker fordi man har hatt en liten periode på forsiden av norske aviser, og motivet for dette er selvsagt penger. For Mullah, og for alle andre, selvsagt forutsatt at han nå skal skrive en bok på norsk, til det norske folk.

Jeg aner ikke om han skal skrive en norsk eller arabisk bok nå, men jeg leste på en eller annen nettside i dag (VG, Dagbladet eller Nettavisen - det er de tre jeg sjekker) at han hadde skrevet ca 30 bøker til nå.

Hvordan bøker vet jeg fint lite om, og hvordan bøker han i framtiden skal skrive vet jeg like lite om.

Nå har det for øvrig blitt veldig inn å skrive bøker fordi man har hatt en liten periode på forsiden av norske aviser, og motivet for dette er selvsagt penger. For Mullah, og for alle andre, selvsagt forutsatt at han nå skal skrive en bok på norsk, til det norske folk.

Eller Aftenposten.

Annonse

"Osama og meg - en fortelling om vennskap"

" Buddah - En feit jævel"

"Fra Ayatollah til trygdesnyter, en guide for nye landsmenn"

For ikke å glemme opprørsboken " En kebab i Ramadanen".

Disse skal visstnok ikke være oversatt til norsk, så det kan jo være det han jobber med?

*Hva skal den handle om ?*

Han burde ha nok å skrive om f.eks:

-Håndbok for falske asylsøkere.

-Om trygde og sosialhjelpmisbrukmisbruk.

-Hvordan ljuge så det renner uten at nesen blir lang som på pinnocio.

-Om å takle hyllest og avgudsdyrking på norske gater og torg.

*Hvem skal den henvende seg til ?*

Fremtidige norske statsborgere, nå bosatt i Nord-Irak.

*Hva skal den være godt for ?*

Tjene penger til mer kuler og krutt.

Disse skal visstnok ikke være oversatt til norsk, så det kan jo være det han jobber med?

Disse bøkene er det utvilsomt marked for i Norge, så hans ide er isåfall meget god :)

Disse bøkene er det utvilsomt marked for i Norge, så hans ide er isåfall meget god :)

Heftet han gav ut om hygiene og skjeggpleie er vist en bibel i miljøet. " Tallibanteppe til besvær?"

Familiesagaen hans om giftemål " For en neve kameler".

Den lokale sladrepressa i hjemlandet laget vist en flott reportasje også om " slik har vi det i hulen".

Håper de drar på med oversettingen her altså for vi har visst gått glipp av mye. Tenk deg hvor greie arbeidsnetter du ville fått om du hadde alt dette tilgjengelig?

*RRRROOLF*....(Unskyld unskyld *hoster og rødmer*)

"Hva skal den handle om ?"

Sannsynligvis det som har hendt ham.

"Hvem skal den henvende seg til ?"

De som er interessert i hva som skjedde med ham.

"Hva skal den være godt for ?"

Samme som de fleste andre bøker...

Forøvrig interessant å se hvor interessert du er i Mullah Krekar - felles politisk ståsted?

Med vennlig hilsen

Like felles ståsted som du har med diverse forbrytere, pakk og kjeltringer som du snakker så varmt om?

Annonse

Like felles ståsted som du har med diverse forbrytere, pakk og kjeltringer som du snakker så varmt om?

Jeg ser du lever opp til nicket ditt!

Forskjellen, kjære deg, er at jeg mener at folk har rettigheter selv om de har et synspunkt som er forskjellig fra mitt eget.

Så lenge ikke Mullah Krekar har brutt straffeloven (og da skal han selvsagt stilles for retten) så er han "uskyldig til det motsatte er bevist".

At han har ufyselige holdninger er jeg enig i, men det er faktisk ikke ulovlig!

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...