Gå til innhold

Sy i ny glidelås - Henvende seg til hvem?

Anbefalte innlegg

Sukk...Jeg _hater_ tanken på å måtte sy i ny glidelås i boblejakka mi selv... Er det noen butikker e.l. som er behjelpelige med slikt? Renserier?

Jakka ble kjøpt for noen mnd. siden, og nå har glidelåsen røket. Det er vel for sent å gå til butikken for å reklamere vil jeg tro?

Fortsetter under...

Annonse

Jeg hadde prøvd meg på en reklamasjon først jeg! Du har ingenting å tape.. Uansett, en jakke bør holde mer en noen mnd:0)

Akkurat det sa mora mi òg :o)

Jeg leverte jakka i butikken idag og hadde fått en ny hvis de hadde hatt flere igjen:o)

Desverre var jakkene utsolgt, så damen i butikken ville høre med butikkens skredder om h*n kunne skifte til ny glidelås. Hvis ikke, får jeg tilgodelapp på jakka!

Hae skjønt at det lønner seg å være en bevisst forbruker, ja ;o)

Gjest Aandily

Akkurat det sa mora mi òg :o)

Jeg leverte jakka i butikken idag og hadde fått en ny hvis de hadde hatt flere igjen:o)

Desverre var jakkene utsolgt, så damen i butikken ville høre med butikkens skredder om h*n kunne skifte til ny glidelås. Hvis ikke, får jeg tilgodelapp på jakka!

Hae skjønt at det lønner seg å være en bevisst forbruker, ja ;o)

Så bra! Det lønner seg å være litt frampå!!:0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...