Gå til innhold

USA forbereder evakuering

Anbefalte innlegg

Duh.. *hvisker* - du burde vite bedre enn å skremme folk midt på natta... du vet hvilke mekanismer som er igang ;o) Soooothe... *s*

Hehe, du sier noe, men det er litt artig å skremme noen også her jeg sitter og kjeder meg på jobb.

Du da? Oppe og melker juniorinnen? :)

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

11

• Reg@l

5

• Spirea

4

• Spenning

3

Mest aktive i denne tråden

Hehe, du sier noe, men det er litt artig å skremme noen også her jeg sitter og kjeder meg på jobb.

Du da? Oppe og melker juniorinnen? :)

Neida, juniorinnen sover søtt og kommer til å sove til 09.00. Jeg sitter her og håper jeg kan være til nytte - en slags stormannsgalskap. Nå får jeg ta til vettet og legge meg. Noen må ta ansvar *s* Når du får tid - fortell meg noen gode grunner til å "ta" Nord Korea - stakkar... Natta!

Annonse

Tja... han sikrer vår framtid ved å avvæpne en atommakt?

Ikke spør meg. Jeg er trossalt ikke helt inne i Bush sin logikk. Jeg tror man må være statsminister i UK for å forstå alt dette...

Dårlig fremtid for data med USA sin Microbølgevåpen, blir lite nattchatt da?

Neida, juniorinnen sover søtt og kommer til å sove til 09.00. Jeg sitter her og håper jeg kan være til nytte - en slags stormannsgalskap. Nå får jeg ta til vettet og legge meg. Noen må ta ansvar *s* Når du får tid - fortell meg noen gode grunner til å "ta" Nord Korea - stakkar... Natta!

Du må spørre Bush. Det er han som er igang med sin krigsretorikk.

Jeg tenker ikke helt som han, og forstår knapt poenget med å ta noen.

Bush er hakkende hoppende gal. Når skal resten av verden skjønne det? Det at 2 av 3 nordmenn er imot en krig mot Irak så sier det vel litt.

Vet ikke hvem som er verst av Saddam og Bush jeg, man kan jo begynne å lure etterhvert...

Og du kan jo tro at USA har så rent mel i posen som de forlanger at Irak skal ha. Kjøss meg midt i ræva!

USA har LOV til å ha både kjemiske våpen og atomvåpen. Det er andre som ikke har lov til det. Om man våger å tenke på hvilke "seiøse" hender våpenene er i, burde man føle seg trygg... eller noe sånt.

Jeg tror jeg trekker kåbbåihatten litt lenger ned over øra.De våger ikke skyte på sivile ikke sant? Lang mindre "sine egne"...

De skyter hvem det skal være så lenge det ikke er en amerikaner.

Et amerikansk liv er jo så mye mer verd enn et afghansk, irakisk o.l

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...