Gå til innhold

USA forbereder evakuering

Anbefalte innlegg

Bush er hakkende hoppende gal. Når skal resten av verden skjønne det? Det at 2 av 3 nordmenn er imot en krig mot Irak så sier det vel litt.

Vet ikke hvem som er verst av Saddam og Bush jeg, man kan jo begynne å lure etterhvert...

Og du kan jo tro at USA har så rent mel i posen som de forlanger at Irak skal ha. Kjøss meg midt i ræva!

Dårlig eksempel. Nordmenn er et engstelig folkeslag og i mot det meste. Vi er blitt en nasjon av pingler.

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

11

• Reg@l

5

• Spirea

4

• Spenning

3

Mest aktive i denne tråden

Dårlig eksempel. Nordmenn er et engstelig folkeslag og i mot det meste. Vi er blitt en nasjon av pingler.

Å være imot krig er som å være imot kriminalitet. Og det er åpenbart intet "pinglete" i det.

Forøvrig er 2/3 av USAs befolkning mot at USA skal i krig uten FN.

Gjest QuePasta

Hei,

Men det er dog ingen åpenbar begrunnelse for hvorfor de/vi skal angripe Irak i år 2003...

Med vennlig hilsen

Selvsagt ikke - det var det ikke ment som heller. Det er godt mulig at det finnes gode grunner for å angripe Iran, men jeg må si de virker noe uklare.

Men dumhet og trangsynthet er tåpelig samme hvilken side det kommer fra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...