Gjest koseguri Skrevet 25. januar 2003 Skrevet 25. januar 2003 Jeg kjøpte en knallrød kosedress som er to nr for stor i går,elsker å ha det litt for stort,som var i fleece...og sokker i samme,bare at de er rosa....hehe..vel,jeg har lovet gubben å være med å handle i dag....men jeg orker ikke ta på meg anna enn denne kosedressen....hjeeelpp!jeg har ikke lyst å ta på anna idag...men TØR jeg vise meg ute i knallrød fleece kosedress som er to nr for stor ute ??? 0 Siter
neuni Skrevet 25. januar 2003 Skrevet 25. januar 2003 med jakke utapå ser det jo berre ut som ei rød fleecebukse. ikkje bekymre deg, gå i det du føler for. 0 Siter
Gjest QuePasta Skrevet 25. januar 2003 Skrevet 25. januar 2003 Det vet du vel best selv. (Men jeg hadde nok ikke gjort det, nei.) 0 Siter
Zirine Skrevet 25. januar 2003 Skrevet 25. januar 2003 Mulig du tør, men du bør ikke uten å advare dine omgivelser først. *grøss* 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 25. januar 2003 Skrevet 25. januar 2003 Det går sikkert greit, men ta med noen par med solbriller til de som lett får migrene. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. januar 2003 Skrevet 25. januar 2003 Nei. Jeg hadde ledd meg fillete hvis du var naboen min og jeg hadde møtt deg. 0 Siter
dolianer Skrevet 25. januar 2003 Skrevet 25. januar 2003 Inne har jeg alltid kosedresser o.l. på meg, spiller liten rolle hvordan de ser ut bare de er godt å ha på seg. Ute kler jeg meg alltid allreit. Vet jo aldri hvem en treffer! Når jeg så kommer hjem igjen, er det deeeeilig å skifte igjen... 0 Siter
tonie Skrevet 25. januar 2003 Skrevet 25. januar 2003 Kosedress passer best hjemme. Aller helst bør man være _alene_ hjemme, og være 96% sikker på at man ikke får besøk den dagen. Hvis man er syk kan man alltids bli ferska iført denslags uten å miste all ære, ellers ikke. 0 Siter
Gjest hampusen Skrevet 25. januar 2003 Skrevet 25. januar 2003 Går i den du, og vis hele verden at du gir fullstendig f... i hvordan du ser ut. Jeg tror kanskje ikke gubben din vil vise seg sammen med deg heller 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.