Gå til innhold

FU: Hvor mange har i landet har ditt etternavn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Amiga

3

• naiv

2

• Femma

2

• Ulv I Faarikaal

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Hvordan klarte du det?

Du mener at det bare står 1 stk.?

Det stod: Det er 3, 2, 1 eller 0 som har xxxxxx xxxxxx som etternavn hos meg også. Men jeg kan vedde ganske mye på at ikke noen andre har min spesielle kombinasjon av etternavn. Derfor skrev jeg at det bare var meg.

Ungene og mannen min har ikke samme etternavn som meg de heller.

Annonse

Du mener at det bare står 1 stk.?

Det stod: Det er 3, 2, 1 eller 0 som har xxxxxx xxxxxx som etternavn hos meg også. Men jeg kan vedde ganske mye på at ikke noen andre har min spesielle kombinasjon av etternavn. Derfor skrev jeg at det bare var meg.

Ungene og mannen min har ikke samme etternavn som meg de heller.

Om en bruker kombinasjoner med flere etternavn blir det jo utrolig mange med "unike" etternavn her i landet da. *lol*

mitt første etternavn : 29 stk, mitt andre: 76

Det første etternavnet kjenner jeg vel de fleste som har tenker jeg - blir færre og færre.. blir født alt for mange jenter, og lite gutter - så vi får håpe på at de som har det blir bevisst. (Selv kan jeg ikke føre det videre da vi ikke har eller kan få barn :-()

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...