Gå til innhold

Hjelpe meg litt med musikk?

Anbefalte innlegg

Leeenge etter alle andre, så har jeg altså fått øynene opp for denne "Gåte" gruppen. Fabelaktisk norsk musikk - virkelig. Margit Hjukse og Skrømt - start gjerne med de to sporene :)

Jeg hører alt fra jazz til rock, rap og folkemusikk, og er så sulten på ny nytt. Noe anderledes, noe spesielt, samme hvilket språk. No vakkert, no rått ... no som får meg til å glemme å puste.

Foreslå noe for meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90728-hjelpe-meg-litt-med-musikk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Edith Piaf og Red Army Choir. Øhh..hver for seg.

Edit Piaf har jeg på cd, men den kan jeg bare spille når sambis er ute av huset for han får spasmer og forandrer personlighet på under 5 sek, når jeg setter den på.

Mulig jeg spiller den når han kommer hjem dog - han trenger straff, han har ikke vært snill gutt.

Red Army Choir er på vei ned til meg.

Takk snuppa :)

Annonse

Du har selvsagt oppdaget Eminem allerede?

Absolutt. Han er en imponerende kommunikatør og musiker. Første gangen jeg hørte den første cd'en ordentlig så satt jeg på toget med hodetelefoner. Jeg fikk fullstendig frysninger og hadde absolutt følelsen av å ha opplevd no anderledes.

Det er så mange lag i Eminems musikk - noe som gjør opplevelsen alt annet enn "flat".

Så forresten 8 mile for noen dager siden - kjempebra og veldig "eminemsk" :)

Annonse

Gjest QuePasta

Driter jeg i. Jeg skal høre på musikken hans, ikke bo sammen med han.

Mange tullinger som har laget bra musikk gjenneom tidene.

Da bør du hvertfall slutte å reklamere for han. For ved å kjøpe eminem-cder støtter du amerikansk underholdningsindustri og dergjennom også maskineriet som har bragt Bush til Washington og sender tusenvis av uniformerte til gulfen...

Ska'kke værra lett.

Absolutt. Han er en imponerende kommunikatør og musiker. Første gangen jeg hørte den første cd'en ordentlig så satt jeg på toget med hodetelefoner. Jeg fikk fullstendig frysninger og hadde absolutt følelsen av å ha opplevd no anderledes.

Det er så mange lag i Eminems musikk - noe som gjør opplevelsen alt annet enn "flat".

Så forresten 8 mile for noen dager siden - kjempebra og veldig "eminemsk" :)

Du har da sikkert også oppdaget Kent?

Du bør også anskaffe deg de tidligere platene deres, som er litt hardere enn "Vapen & ammunition" Plata som bare heter "Kent" anbefales på det varmeste. De tidligere platene deres er forresten på salg for en slikk og ingenting (59 eller 69, husker ikke helt) på dcon.com nå.

Enjoy!

Da bør du hvertfall slutte å reklamere for han. For ved å kjøpe eminem-cder støtter du amerikansk underholdningsindustri og dergjennom også maskineriet som har bragt Bush til Washington og sender tusenvis av uniformerte til gulfen...

Ska'kke værra lett.

Jeg knabber mesteparten på nettet jeg.

Er du her? Dumt spørsmål, jeg ser jo det... Hvordan går det?

Joda, jeg er da innom dol av og til. Har aldri vært meninga å forsvinne helt. Har det periodevis travelt, den ene oppgava avløser den andre. Nettforbindelsen siste uka har vært pyton, vekselvis fraværende og sirup. Usj.

Joda, jeg er da innom dol av og til. Har aldri vært meninga å forsvinne helt. Har det periodevis travelt, den ene oppgava avløser den andre. Nettforbindelsen siste uka har vært pyton, vekselvis fraværende og sirup. Usj.

Og du priser UPC du også skjønner jeg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...