Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det var et forrykende stygt vær her i går, og etter det har det ikke vært mulig å få inn noe signal på tv'n...

Tror ikke at parabolen er snudd på, eller at hodene på denne er kommet ut av stilling, for "verten" min har i alle fall ikke nevnt noe som helst om det. Er det noen annen måte å få signal på tv'n igjen på?

Jeg har både et originalt Viasat-kort, og et piratkort. Ingen av disse virker nå, fordi signalene er så dårlige (bare 2%). Har innstilt på riktig satelitt (Thor), og ingenting annet er rørt av innstillingene, så... jeg skjønner ingenting, jeg.

Ikke hjelper det å bryte strømmen, heller ikke å ta ut kortet, vente litt, og sett det inn igjen. Det står bare og blinker grønt uansett hva jeg gjør, og det med en gang jeg får "kontakt", hopper det rett inn på innstillingsmenyen.

Om ingen her kan hjelpe, skal jeg prøve å ringe forhandleren... det er bare så mange forskjellige nummer å velge i til ham, ikke sikkert alle er samme person en gang, så... det er litt ekkelt å mase på en lørdags ettermiddag...

På forhånd takk!

:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90740-viasat-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme skjedde med meg har om dagen....

Det viste seg at det var gradene som hadde stillt seg, Ikke frem og tilbake men opp og ned....

Skjønner.... Var selv uten tv i flere dager før jeg skjønnte det!!!!

Hmm... aner ikke hva det er her, men det er null kontakt i det hele tatt. Har ringt leverandøren, og han kommer i morgen for å se hva som er galt. Noe må det være, mulig det er selve boksen. De som bor oppe har bra bilde, så det er i alle fall ikke parabolen som er blåst ut av stilling.

Jaja... jeg har da Internett å trøste meg med, og så oppdaga jeg "plutselig" at det var lyd i stereoanlegget mitt også ;) Lenge siden det har vært påslått, gitt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90740-viasat-hjelp/#findComment-500134
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...