Gå til innhold

Hvor finner jeg pop not?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå fikk du linken av Tornerose, og da prøver du det i 15 dager (?).

Da vil du finne ut at dette er verdt noen dollar!

En ting som også må sies om Pop Not: Har du problemer og mailer dem, så svarer de deg nesten umiddelbart! Servicen er god hos disse gutta.

Men Opera suger...

Hei, hvor har du vært den siste tiden? Skulle til å etterlyse deg :)

Opera krever en viss tilvenning, men etter en tids bruk overgår det både IE og Netscape på de fleste områder. Det er mye lettere å bruke, det kjører lettere og det har en del hendige såkalte intelligente funksjoner.

Personlig måtte jeg prøve Opera flere ganger før jeg var overbevist (jeg har en standhaftig kjæreste som ikke ga seg før jeg hadde konvertert :). Gi Opera en uke, og er du ikke overbevist da, skal du få en femmer av meg :)

Annonse

Men Opera suger...

Hei, hvor har du vært den siste tiden? Skulle til å etterlyse deg :)

Opera er overlegent. IE suger hest. Opera har popup-killer som faktisk funker, og Opera er raskere enn alle andre nettlesere. Gleder meg til 7.0 kommer!

Forøvrig har jeg slutta og dole. Nuh sitter jeg på mingle, det er mye morsommere!

Mail meg på [email protected] ;-)

Opera krever en viss tilvenning, men etter en tids bruk overgår det både IE og Netscape på de fleste områder. Det er mye lettere å bruke, det kjører lettere og det har en del hendige såkalte intelligente funksjoner.

Personlig måtte jeg prøve Opera flere ganger før jeg var overbevist (jeg har en standhaftig kjæreste som ikke ga seg før jeg hadde konvertert :). Gi Opera en uke, og er du ikke overbevist da, skal du få en femmer av meg :)

Jeg har bare gitt Opera et par dager, og så gikk jeg lei. Men det er kanskje greit å prøve det igjen etterhvert. Ser jo at det er en del som sverger til Opera.

Opera er overlegent. IE suger hest. Opera har popup-killer som faktisk funker, og Opera er raskere enn alle andre nettlesere. Gleder meg til 7.0 kommer!

Forøvrig har jeg slutta og dole. Nuh sitter jeg på mingle, det er mye morsommere!

You've got mail :)

Jeg har bare gitt Opera et par dager, og så gikk jeg lei. Men det er kanskje greit å prøve det igjen etterhvert. Ser jo at det er en del som sverger til Opera.

Opera er raskere, lettere å bruke, har ikke alle de idiotiske funksjonene du ikke har bruk for, men har de funksjonene du faktisk trenger. Altså ingen unødvendige knapper du ikke bruker :-)

Gjest Lurenissen

Hvor er denne mingle siden da ???

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...