Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, stemmer det. Jeg kjøpte to nye bukser i sommer. En jeg liker godt, og en jeg har brukt ca en gang.

Jeg shopper bare opp og ned gata der jeg bor men her er jo endel butikker så jeg slipper å dra noen steder.

Kjøpesenter er forferdelig. Masse folk og mange butikker, jeg blir helt svett ved tanken.

Nei, ikke hvis du bare farger denne ene buksa. Det eneste er at sømmene stort sett ikke tar farge for tråden er ikke bomull.

Jeg har farget mye svart i mine yngre, enda blakkere dager.

Jeg er jo altfor seint ute, da, men det overrasker meg at det er så mye forsiktighet her! Gult er kult. Bare du ikke har det opp mot ansiktet når du er vinterbleik. Hold m.a.o beina unna ansiktet. Det kan vel ikke være så vanskelig. Og så har du jo kjøpt ny, svart tynn genser! Svart og skikkelig gult er flott sammen. Gå inn for snacksy rompe i den gule, og ha den svarte øverst. Bankers, spør du meg.

Tanya1365380060

Hehe, den er knallgul, dvs, ganske mørk gul, om jeg ikke tar feil. Den er i hvert fall ikke lysegul.

Hmmm jeg vet ikke om jeg vil høre på ditt råd. Etter et par måneders trening så er jeg trossalt sikker på at det er en bukse som vil gi meg en jævla snæksi rumpe! :)

Hehe :)

Lei for å måtte si det, men selv ikke en ekstremt snerten rumpe kan gjøre opp for en gul bukse. Neida ;)

Hva med å farge den da? Da har du en fin bukse som du kan vise frem den snertne rumpa di i uten en farge som for noen kan virke direkte kvalmende :)

Lei for å måtte si det, men selv ikke en ekstremt snerten rumpe kan gjøre opp for en gul bukse. Neida ;)

Hva med å farge den da? Da har du en fin bukse som du kan vise frem den snertne rumpa di i uten en farge som for noen kan virke direkte kvalmende :)

Vi får se da vettu! :)

Nå er jeg nydusjet, deilig, påkledd, og om 20 minutter klar for å flekke til askerhallen å se hamarfaenskapet få gris! :)

Og etter det er rett på jobb...

Tanya1365380060

Vi får se da vettu! :)

Nå er jeg nydusjet, deilig, påkledd, og om 20 minutter klar for å flekke til askerhallen å se hamarfaenskapet få gris! :)

Og etter det er rett på jobb...

Å, det hørtes da deilig ut :)

Jeg skal hoppe i dusjen nå jeg, har bare sløvet i hele dag..kos deg på kampen da!

Får håpe dere vinner så du har noe å glede deg over på jobben.

Skal sende deg en mail jeg, så har du noe å lese på når du sitter der :)

Annonse

Å, det hørtes da deilig ut :)

Jeg skal hoppe i dusjen nå jeg, har bare sløvet i hele dag..kos deg på kampen da!

Får håpe dere vinner så du har noe å glede deg over på jobben.

Skal sende deg en mail jeg, så har du noe å lese på når du sitter der :)

Ja, gjør det! Send en mail, og så sjekker jeg den om noen timer :)

Klart jeg skal kose meg. Det er ingenting som fryder meg mer enn å se Storhamar reise hjem i skam!

Tanya1365380060

Ja, gjør det! Send en mail, og så sjekker jeg den om noen timer :)

Klart jeg skal kose meg. Det er ingenting som fryder meg mer enn å se Storhamar reise hjem i skam!

Pass deg nå..det er jo en liten sjanse for at Storhamar vinner og det er DU som drar på jobben med skam..? ;)

Pass deg nå..det er jo en liten sjanse for at Storhamar vinner og det er DU som drar på jobben med skam..? ;)

Da hadde jeg nok følt meg litt trist, ja, for denne kampen betydde vannvittig mye!

3-1, og triste Hamarsupportere har nok en lang vei hjem i kveld! :)

I morgen er det VIF-grising på Jordal!

Tanya1365380060

Da hadde jeg nok følt meg litt trist, ja, for denne kampen betydde vannvittig mye!

3-1, og triste Hamarsupportere har nok en lang vei hjem i kveld! :)

I morgen er det VIF-grising på Jordal!

Så det er lykkelig SDD med et stort smil om munne på jobb idag da? :)

Oi, det blir vel en spennende kamp for deg imorgen da? VIF er jo et godt lag.

Ikke det at jeg vet så mye om hockey, men såpass har jeg da fått med meg (tror jeg) ;)

Så det er lykkelig SDD med et stort smil om munne på jobb idag da? :)

Oi, det blir vel en spennende kamp for deg imorgen da? VIF er jo et godt lag.

Ikke det at jeg vet så mye om hockey, men såpass har jeg da fått med meg (tror jeg) ;)

De har vært overlegne i år, men vi har spilt jevn med dem hele tiden, og Storhamar - som vi slo i dag - har vunnet over dem to ganger på en uke.

I morgen er det vår tur! :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...