Gå til innhold

Bytte fra Canal Digital til Viasat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva slags turner har du da? leie tuner eller egen kjøpt turner?

Du må sende skriftlig oppsigelse på CanalDigital abb. ditt som du har en måned oppsigelsestid på. (om du er utenfor bindingstiden i alle fall)

Vi kjøpte satelittpakka for 2 år siden(i desember). Det var 1 års bindingstid. Så den saken er jo grei.

Men vet du om tuneren "passer". At den ikke _kun_ virker på Canal Digital?? Og så én ting til; jeg har nettopp betalt årsavgift.... Får jeg penga tilbake?

Vi kjøpte satelittpakka for 2 år siden(i desember). Det var 1 års bindingstid. Så den saken er jo grei.

Men vet du om tuneren "passer". At den ikke _kun_ virker på Canal Digital?? Og så én ting til; jeg har nettopp betalt årsavgift.... Får jeg penga tilbake?

#Vi kjøpte satelittpakka for 2 år siden(i desember). Det var 1 års bindingstid. Så den saken er jo grei.#

Du kjøpte parabol for 1kr? mens turneren leier du? hva slags merke er turneren?

#Men vet du om tuneren "passer". At den ikke _kun_ virker på Canal Digital??#

Det spørs helt på hva slags turner du har!

# Og så én ting til; jeg har nettopp betalt årsavgift.... Får jeg penga tilbake? #

Nei, de får du ikke tilbake. Årsavgiften dekker kostnader ved de tekniske løsningene som sørger for jevnlig oppdatering av programkortet gjennom den perioden programkortet er _ AKTIVT_.

#Vi kjøpte satelittpakka for 2 år siden(i desember). Det var 1 års bindingstid. Så den saken er jo grei.#

# Og så én ting til; jeg har nettopp betalt årsavgift.... Får jeg penga tilbake? #

Nei, de får du ikke tilbake. Årsavgiften dekker kostnader ved de tekniske løsningene som sørger for jevnlig oppdatering av programkortet gjennom den perioden programkortet er _ AKTIVT_.

Men mulig du får endel av pengene tilbake, det er jeg ikke sikker på.

Annonse

Nei, vi betalte rundt 1700,-.

Hviklket merke? Eehh - har ikke anelse!

Har du canal+ tuner med to kort inntak?

Uansett må du kjøpe deg en viasat kompatibel CA-modul.

Da det er bare en tuner somer kompatible for begge...

Dette får du når du henvender deg til kundeservice på viasat (når du bestiller kortet)Den koster fra 1300-1500 kr alt etter som.

Du kan også kjøpe det hos forhandler men da som oftest til en dyrere pris.

*om du har tenkt på juksekort*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...