Gå til innhold

hva koster en ergometersykkel?

Anbefalte innlegg

Gjest penger framfor helse

Jeg lurer på hva ny pris er for en ergometersykkel, og hva man betaler for en brukt en. Årsaken er at jeg har en jeg skal selge, men ikke vet hvilken pris jeg skal ta.

Jeg fikk den som gave for tre år siden(vet ikke hvor den ble kjøpt), og har brukt den svært lite, så den ser fortsatt nokså ny ut (merke Energetics).

Sykkelen har endel funksjoner (Scan, Speed, Dist; Time). Men jeg mistet bruksanvisningen, og som sagt nesten ikke brukt sykkelen, så jeg husker ikke hvordan de funksjonene brukes. Men det klarer vel kanskje en kjøper å finne ut av?

Som sagt, jeg har tenkt å avertere sykkelen, men jeg aner ikke hvor mye kan jeg ta for den, og trenger noen tips fra dere om pris??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90824-hva-koster-en-ergometersykkel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nyco som liker å sykle

En ny fin en koster kr 1600-3000.

Har din magnetbrems, vil jeg tro kr 500, har den gmmeldags slepebelte som støyer, er hjeg redd den ikke blir solgt. Drøssevis av slike til salgs.

Ulven! Er du flink og har greie på sånne tråkkomater?

Jeg skulle gjerne hatt en ser du, men kan ikke noe om merke, pris og type etc. For ikke å si hvor man får tak i en!

Slutta å røyke- eter masse osv.

Gjest penger framfor helse

Jeg skulle gjerne hatt en ser du, men kan ikke noe om merke, pris og type etc. For ikke å si hvor man får tak i en!

Du kan jo kjøpe min! Hvis du bor i Oslo da.

Ulv I Faarikaal

Postakassa mi er full av reklame med meterstore bilder av slike til kr 1600 og oppover. De med slepebelte er helt ute tror jeg, så da er det bare å prøvesitte og spørre i butikken :-)

Sett den foran TVen med ditt yndlingsprogram og tråkk i 30 min, reguler opp belstningen litt en gang i uka. Begynn på null for å se om du orker 30 min, for den tida må hjertet ha for å komme skikkelig i gang.

Men greier du bare 5 min er det greit det og, alt er bedre enn ikkeno, det er det fine med mosjon.

Annonse

Postakassa mi er full av reklame med meterstore bilder av slike til kr 1600 og oppover. De med slepebelte er helt ute tror jeg, så da er det bare å prøvesitte og spørre i butikken :-)

Sett den foran TVen med ditt yndlingsprogram og tråkk i 30 min, reguler opp belstningen litt en gang i uka. Begynn på null for å se om du orker 30 min, for den tida må hjertet ha for å komme skikkelig i gang.

Men greier du bare 5 min er det greit det og, alt er bedre enn ikkeno, det er det fine med mosjon.

Næhh..er ikke i så dårlig form egentlig. Men har slutta å røyke, og livet som student og husmor innebærer en del tid på ræva, som følgelig blir noe breiere... Unødvendig om man gidder å lee på den et par timer i uka. ;0)

Derfor har jeg lyst på en sånn spinnsykkel her hjemme.

Ulv I Faarikaal

Næhh..er ikke i så dårlig form egentlig. Men har slutta å røyke, og livet som student og husmor innebærer en del tid på ræva, som følgelig blir noe breiere... Unødvendig om man gidder å lee på den et par timer i uka. ;0)

Derfor har jeg lyst på en sånn spinnsykkel her hjemme.

Det er utrolig mye stæsj på noen av dem, og noen er styggdyre. Jeg skjønner ikke hva alt sammen er til.

Det kan hende du dropper den en dag, og da er det ergelig om den kosta skjorta. Du får omtrent ingenting igjen for den. Men du kan kjøpe brukt, da blir tapet minimalt, kanskje du får igjen alle penga for den ?

Det er utrolig mye stæsj på noen av dem, og noen er styggdyre. Jeg skjønner ikke hva alt sammen er til.

Det kan hende du dropper den en dag, og da er det ergelig om den kosta skjorta. Du får omtrent ingenting igjen for den. Men du kan kjøpe brukt, da blir tapet minimalt, kanskje du får igjen alle penga for den ?

Ja jeg tror det blir brukt. Hvis ikke jeg tar en som ikke har så mye stæsj...foresten, er det noen forskjell på ergometersykkel og spinnsykkel?? Eller er det bare et nytt ord på en gammal oppfinnelse?

*Hrmf* Man skal nå faen brenne være NASA ingeniør for å få kjøpt et jævla trimapparat og nå...

Ulv I Faarikaal

Ja jeg tror det blir brukt. Hvis ikke jeg tar en som ikke har så mye stæsj...foresten, er det noen forskjell på ergometersykkel og spinnsykkel?? Eller er det bare et nytt ord på en gammal oppfinnelse?

*Hrmf* Man skal nå faen brenne være NASA ingeniør for å få kjøpt et jævla trimapparat og nå...

https://www.xxl.no/index.htm

er visst de som reklamerer mest for tida.

Spinnsykkel er en trimsykkel med mer stæsj, tror jeg.

Ulv I Faarikaal

DBS Condis Magnetic kr 1495 hos XXL

Annonse

Gjest Dubreuilh

Thanx!

Spinnsykler har ikke nødvendigvis "mer stæsj". De er derimot konstruert litt annerledes. De skal minne mer om ordentlige sykler.

På en ergometersykkel sitter du i én stilling gjennom hele økta. På en spinnsykkel kan du både stå og sitte (som på en vanlig sykkel).

Hørt om treningsfenomenet "spinning"? Der bruker man spinnsykler. :)

Gjest Pricilla

Jeg kjøpte min for 3 år siden - ny pris 2500,-

Dn er brukt i 14 dager... : ) Var visst ikke så moro allikevel å tråkke..

Min har tid/hvor mange kalorier man forbrenner/km + tre funksjoner til jeg ikke husker..

Selger min til en kollega for 500,-

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...