Gå til innhold

Brukt telt, er det alltid så dyrt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi leter og leter etter brukte telt som selges for godt under 1000 kr. Men det virker som det er vanskelig å finne.

Alle annonser med brukte telt går fra 1000 og oppover mot 2500.

Er det jeg som er helt på viddene som tror jeg kan få kjøpt et helt vanlig, greit, 2-3mannstelt til rundt 500-800 kr? Eller har jeg bare ikke funnet den riktige annonsen ennå?

Grunnen til at jeg ikke vil betale så mye er at vi ikke kommer til å telte mye, kun en overnatting eller to i løpet av sommeren for å finne på noe gøy sammen med Ingrid (3 1/2) til sommeren...og da syns jeg det er liten grunn til å legge ut tusenvis av kroner.

Altså, har jeg for høye krav til lave priser? Eller fins det brukte telt til en billig penge?

Skrevet

Jeg kjøpte tomannstelt på Ciro i Trondheim til 290 kroner... dvs, jeg fikk det til halv pris, så jeg fikk to til 290 kroner ;)

Du finner nok helt sikkert billigere! Har du sett på Europris, for eksempel? Det eneste man sikkert trenger å gjøre, er å impregnere dem litt. Da blir de mer resistente mot regn...

Skrevet

Jeg kjøpte tomannstelt på Ciro i Trondheim til 290 kroner... dvs, jeg fikk det til halv pris, så jeg fikk to til 290 kroner ;)

Du finner nok helt sikkert billigere! Har du sett på Europris, for eksempel? Det eneste man sikkert trenger å gjøre, er å impregnere dem litt. Da blir de mer resistente mot regn...

Europris, fins det i nærheten, tro? Kanskje de har sånt på SmartClub også? Hm, kan jo undersøke, hvis det er mulig å få det så billig. :-)

Og det med regn, vel, vi telter ikke med mindre det 100% sikkert ikke blir regn. Pingler som vi er (egentlig liker jeg best hytte med dusj, oppvaskmaskin og komfortable omgivelser, men hva gjør man ikke for å spe på med litt ekstraordinære opplevelser for småtroll som liker best når vi er litt, vel, sporty?

Skrevet

Europris, fins det i nærheten, tro? Kanskje de har sånt på SmartClub også? Hm, kan jo undersøke, hvis det er mulig å få det så billig. :-)

Og det med regn, vel, vi telter ikke med mindre det 100% sikkert ikke blir regn. Pingler som vi er (egentlig liker jeg best hytte med dusj, oppvaskmaskin og komfortable omgivelser, men hva gjør man ikke for å spe på med litt ekstraordinære opplevelser for småtroll som liker best når vi er litt, vel, sporty?

Det er i alle fall en Europris i Lillestrøm, i gata ovenfor togstasjonen (tverrgate)...

Om det er der du bor, er jeg sannelig ikke helt sikker på. Er det ikke på et av sentra der da?

Skrevet

Det er i alle fall en Europris i Lillestrøm, i gata ovenfor togstasjonen (tverrgate)...

Om det er der du bor, er jeg sannelig ikke helt sikker på. Er det ikke på et av sentra der da?

Søkte litt på Europris, og det var visstnok en på Strømmen også. Dit er det ihvertfall greiere å kjøre enn til Lillestrøm (det er så mye bygging og tull og dill med trafikk osv der nå), så jeg drar kanskje dit og titter, da. Noe å gjøre denne uken når jeg likevel er hjemme og sykemeldt...kan ihvertfall ringe dem og spørre.

:-)

Skrevet

Søkte litt på Europris, og det var visstnok en på Strømmen også. Dit er det ihvertfall greiere å kjøre enn til Lillestrøm (det er så mye bygging og tull og dill med trafikk osv der nå), så jeg drar kanskje dit og titter, da. Noe å gjøre denne uken når jeg likevel er hjemme og sykemeldt...kan ihvertfall ringe dem og spørre.

:-)

Ja, det stemmer det. Kom ikke på den i farta.

Ikke umulig at de har noe slikt på Rema i Groruddalen heller? Er det ikke det det heter, når du kjører forbi Stovner Senter og videre ned bakken der? Det er i alle fall en stor Rema med sengetøylager i andre etasje... Der har jeg funnet mye rart, det går jo an å ringe og spørre ;)

Har du mye dødtid, må du mer enn gjerne skrive mail!

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...