Gjest jente21år Skrevet 26. januar 2003 Del Skrevet 26. januar 2003 Er det noen som har prøvd denne slankekuren? (fra Postkjøp i Drammen, avd. Helse og Velvære). Det er visst en kur med naturlige planter og går ut på at man før hvert måltid drikker et glass vann blandet med denne plantekombinasjonen. Jeg er selvfølgelig litt skeptisk til slike kurer, men jeg har prøvd lenge å gå ned i vekt, noe jeg ikke klarer særlig godt. (Jeg veier 80 kg og er 166 cm høy. Vil gjerne ned til rundt 55 kg). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angela1365380318 Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Høres humbug ut visst du ikke kombinerer det mes sunt kosthold og mosjon. Kan kansje hjelpe på slankingen din, men vil ikke funke alene dersom du intar mer kallorier en du forbrenner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cesilie1365380460 Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Hei! Jeg har nettopp lest reklamen om den kuren,tenkte jeg skulle finne noe info. om den,men det var vanskelig.Men det høres litt for godt ut for å være sant..Men jeg har veldi lyst å prøve den,men mest sannsynelig er det vel bare tøv uheldigvis.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.