Gå til innhold

19- plantekur

Gjest jente21år

Anbefalte innlegg

Gjest jente21år

Er det noen som har prøvd denne slankekuren? (fra Postkjøp i Drammen, avd. Helse og Velvære). Det er visst en kur med naturlige planter og går ut på at man før hvert måltid drikker et glass vann blandet med denne plantekombinasjonen. Jeg er selvfølgelig litt skeptisk til slike kurer, men jeg har prøvd lenge å gå ned i vekt, noe jeg ikke klarer særlig godt. (Jeg veier 80 kg og er 166 cm høy. Vil gjerne ned til rundt 55 kg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angela1365380318

Høres humbug ut visst du ikke kombinerer det mes sunt kosthold og mosjon. Kan kansje hjelpe på slankingen din, men vil ikke funke alene dersom du intar mer kallorier en du forbrenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cesilie1365380460

Hei! Jeg har nettopp lest reklamen om den kuren,tenkte jeg skulle finne noe info. om den,men det var vanskelig.Men det høres litt for godt ut for å være sant..Men jeg har veldi lyst å prøve den,men mest sannsynelig er det vel bare tøv uheldigvis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...