Gå til innhold

Robert Stoltenberg homofil?

Anbefalte innlegg

Så et innlegg for en stund siden her, hvor mange påstod at han var homo...mange sier også at det er bare tull. Prøvde å finne ut av det på nettet også, men kunne ikke finne noen artikler som sa at han var homo...noen som har "bevis" på nettet. De som sa han var homo, henviste til Se og Hør, men dette er vel ikke akkurat bladet der sannhetene florerer...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90860-robert-stoltenberg-homofil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Joda, han er homo, og har mannlig samboer. Søk på telefonkatalogen på nummeret hans, så får du opp navnet på samboeren. Han er fotograf for et norsk moteblad.

Synes at Robert er helt nydelig og kjempeflink.

Søkte på navnet hans på telefonkatalogen.no, men ingenting kom opp på Robert(førstenavn) og Stoltenberg(etternavn).

Jeg har selv hatt mannlig leieboer/samboer uten at jeg hverken er homo eller bi...men flere har selvfølgelig spurt om jeg er homo, siden jeg bor sammen med en mann...

Joda, han er homo, og har mannlig samboer. Søk på telefonkatalogen på nummeret hans, så får du opp navnet på samboeren. Han er fotograf for et norsk moteblad.

Synes at Robert er helt nydelig og kjempeflink.

Jens Stoltenberg gikk det jo også homorykter om en periode..hadde visst mannlig samboer, men det var visst bare tull. Robert Stoltenberg spiller jo homo i rolleskikkelse sine også, så det er jo ikke rart det går homorykter om han.

Jens Stoltenberg gikk det jo også homorykter om en periode..hadde visst mannlig samboer, men det var visst bare tull. Robert Stoltenberg spiller jo homo i rolleskikkelse sine også, så det er jo ikke rart det går homorykter om han.

Jens Stoltenberg ryktene var tåpelige, ingen trodde vel på dem..?

Rykter går det jo om alle kjendiser, men Robert Stoltenberg er iallefall homofil. Og det er ikke et rykte, men fakta.

Jeg har til og med besøkt dem hjemme, i jobbsammenheng..

Søkte på navnet hans på telefonkatalogen.no, men ingenting kom opp på Robert(førstenavn) og Stoltenberg(etternavn).

Jeg har selv hatt mannlig leieboer/samboer uten at jeg hverken er homo eller bi...men flere har selvfølgelig spurt om jeg er homo, siden jeg bor sammen med en mann...

Stemmer det, de slettet det rett før jul og fikk hemmelig nummer.

Men hvorfor er det så viktig for deg å tro at han ikke er homo?

He is, so get over it!

Annonse

Stemmer det, de slettet det rett før jul og fikk hemmelig nummer.

Men hvorfor er det så viktig for deg å tro at han ikke er homo?

He is, so get over it!

Jeg blåser i om mannen er homse eller ei...men min far mente bestemt at han ikke er homo og hadde kjerring etc, og siden jeg hadde lest her på dol at han var homo, men ikke klarte å finne noe ut av det på nettet ellers så....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...