Gå til innhold

Hvilken mobiltlf skal jeg kjøpe? 3410 ok?

Anbefalte innlegg

Mobiltelefonen min er blitt stjålet. Har egentlig ikke råd til ny med det første, men siden jeg er såpass avhengig av å hå mobiltelefon, må jeg bare finne meg i å kjøpe en ny. Hvilken tlf vil dere anbefale? Kan jo nevne at det var en tradisjonel Nokia 3310 som ble stjålet. Ser at de har ett tilbud på Nokia 3410 her. Er denne ok?

Fortsetter under...

Jeg ville i hvert fall _ikke_ skaffet meg 3410 etter alt det negative som jeg har hørt om den. Tror faktisk ikke jeg ville gått for Nokia i det hele tatt. Selv har jeg en Siemens C55 og er veldig fornøyd med den. Men skulle jeg valgt noe annet, så ville jeg gått for Sony Ericsson.

Jeg ville i hvert fall _ikke_ skaffet meg 3410 etter alt det negative som jeg har hørt om den. Tror faktisk ikke jeg ville gått for Nokia i det hele tatt. Selv har jeg en Siemens C55 og er veldig fornøyd med den. Men skulle jeg valgt noe annet, så ville jeg gått for Sony Ericsson.

Sony Ericsson T68i. Jeg har ikke denne, men en bitteliten motorola - som er finere å se på enn brukervennlig:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...