Gjest sunn Skrevet 26. januar 2003 Del Skrevet 26. januar 2003 Jeg prøver å spise sunt. Det går mye i grønnsaker, frukt og kylling, spiser lite rødt kjøtt. Jeg liker også fisk, og ville gjerne spise det mer. Men hver gang jeg spiser fisk (rød eller hvit) får jeg litt magevondt og oppblåst mage. Og tarmgassen er det mildest sagt....en svært ekkel lukt på. Er dette normalt? Eller betyr det at jeg ikke tåler fisk og derfor ikke bør spise det likevel? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
uncle seb Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg har ogsaa problemer av og til med fisk, spes. kokt torsk foraarsaker et gasskraftverk uten sidestykke. Jeg syns det hjelper aa steke/koke fisken kortere tid. Og jeg er mett lenger, hvis ikke maten er ihjelkokt/ stekt. Og saa mye bedre smak, agitt! -Gasskammerat, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.