Gå til innhold

Hvor slo det feil?

Anbefalte innlegg

Nå er faen grensen nådd..

Den dagen mennesket gjør noe godt, ja da skal jeg faen meg le høyt. "Å så snill som vasker oljesølet.." "Åh, mennesket er det mest intelligente sympatiske vesenet"

Hadde Jesus fantes hadde han snudd seg i graven. Jeg kan ikke komme på en god gjerning som er gjort (som ikke er et desperat forsøk på rette opp i menneskeskapte feil) KUN fordi vi bryr oss om kloden og våre samboere.

Den som kan snu synet mitt, skal få prinsessen og halve kongeriket. Mennesket er det laveste, mest destruktive og ubrukelige vesenet. Mennesket er det eneste som dreper av pur ondskap og lyst, menneskene er de eneste som dreper hverandre uten grunn, mennesket er de eneste som dreper seg selv fordi de er misfornøyd. Menneskene er de eneste som bruker penger for å være verd noe. Sier ikke det noe om hvor feil alt er? For at man skal komme frem og leve et godt liv må man minst ha så og så mye penger.

Er det ikke på tide å ta seg selv i nakken og slutte å velte seg i driten og faktisk GJØRE NOE????

Har begynt i det små..."Ikke kast boss", sier jeg til alle jeg kjenner. "Ikke vær så depressiv", sier jeg og prøver å gjøre noe gøy. Slutt å krangle sier jeg. Det er bare bagateller. Koster det så mye? Drit i det, der er bare penger...

Gå og lukt på en rose i stedenfor. Istedenfor å gå på jobb hver bidige dag for å tjene penger til man dør, hva med å Gå en tur i skogen, bade i elvene, klappe en hund, sole seg, rulle seg i snøen, lek med en kattunge, hva som helst, men det er FAEN MEG PÅ TIDE AT NOE SKJER!!! Jeg nekter å leve livet mitt som skatteslave, jobbe 8-5 hver dag, spise bare sunn mat, kjøre bil til jobben, stå i kø, ha dårlig tid, være redd for at naboen skal drepe meg, NEI TAKKE MEG TIL, jeg skal bygge meg en seter midt på fjellet, ha et par sauer og leve lykkelig på mine egne premisser resten av livet. Så kan myndighetene sleike skoene mine hvis de ikke liker det. "Det er et fritt land".

Noe er alvorlig galt når man er nødt å SKAPE en mening med livet. "Meningen med livet er å være suksessrik, tjene penger og ha 2.4 barn og en volvo." Kyss meg.

Ikke ta meg feil. Livet hadde vært fantastisk, var det ikke for menneskene...

Sikkert forvirrende og meningsløst pjatt men synd. Akkurat nå er det bare sånn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/90902-hvor-slo-det-feil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...