Gå til innhold

Hvor mye tid bruker dere herinne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bruker for mye tid her for tida, siden jeg er hjemme og stort sett snakker til veggen. Håper jeg finner en jobb når jeg begynner å søke, og da blir det fint lite å se til meg fremover.

Ikke så farlig, forresten. Ingen som kommer til å savne meg lell! :o)

Du mener at du gjør det i fritiden din eller?

Ja, når jeg kjeder meg. Men det er fordi jeg er alene med unger og ikke har så mye anledning til å gå ut av huset. Akkurat nå er jeg kjempelei av TV bortsett fra bra filmer. Håndarbeid er ikke min stil så enten sitter jeg her eller så leser jeg.

Bruker for mye tid her for tida, siden jeg er hjemme og stort sett snakker til veggen. Håper jeg finner en jobb når jeg begynner å søke, og da blir det fint lite å se til meg fremover.

Ikke så farlig, forresten. Ingen som kommer til å savne meg lell! :o)

Helt enig. Det er bedre å snakke her enn og snakke til veggen.

Annonse

Jeg bruker mye tid her når jeg jobber, og mindre og mindre tid her når jeg ikke jobber.

Nå jobber jeg og har skrevet innlegg regelmessig siden klokken 20.00 i kveld, men jeg gjør selvsagt andre ting mellom våset her på dol.

Jeg kan forstå at hvis du har en rolig nattevakt så bruker du mye tid her, men ellers i arbeidstida, nei. Jeg er for tiden sykemeldt og bor alene, da blir det fristende å bruke tid her.

Jeg kan forstå at hvis du har en rolig nattevakt så bruker du mye tid her, men ellers i arbeidstida, nei. Jeg er for tiden sykemeldt og bor alene, da blir det fristende å bruke tid her.

Jeg har selvsagt en rolig nattevakt, og jeg sitter her for å få tiden til å gå. Jeg har et lite vindu med dol oppe på midten av skjermen og rundt dette vinduet har jeg en del kameraer som jeg ikke skal ta øynene fra. Jeg har full kontroll på dem når jeg har en webside i midten, og skjer det noe ser jeg det

Alternativet er å se på bare kameraene, så valget er enkelt.

(Jeg jobber selvsagt ikke bare her. Da hadde jeg blitt gal, noe jeg nok blir etter 5 nattevakter til, 8 på rad).

Jeg har selvsagt en rolig nattevakt, og jeg sitter her for å få tiden til å gå. Jeg har et lite vindu med dol oppe på midten av skjermen og rundt dette vinduet har jeg en del kameraer som jeg ikke skal ta øynene fra. Jeg har full kontroll på dem når jeg har en webside i midten, og skjer det noe ser jeg det

Alternativet er å se på bare kameraene, så valget er enkelt.

(Jeg jobber selvsagt ikke bare her. Da hadde jeg blitt gal, noe jeg nok blir etter 5 nattevakter til, 8 på rad).

Hmm... jobber du der jeg tror du er i kveld?

Skriv mail om du får veeldig lyst da!

:o)

Hmm... jobber du der jeg tror du er i kveld?

Skriv mail om du får veeldig lyst da!

:o)

Nei, jeg tror ikke jeg jobber der du tror du vet. Der har jeg langt mer interessante vakter enn det greine her :)

Jeg skal se hva jeg får til når det gjelder mail. Har skrevet så mye de siste timene at jeg nesten begynner å bli lei...:)

Annonse

eg er som regel innom minst ein gang om dagen, som regel rett etter at eg har stått opp, da sitter eg med kaffe og røyk og leser. om eg er her meir enn den eine runden, kjem an på om det er nokon interessante tråder eg vil følge - og så kjem det også an på kor interessant dagen er.

eg er forøvrig på rehabilitering ja. så eg har ikkje så mykje som foregår om dagene. har vært på dol sia eg blei sjukmeldt første gangen for nesten 2,5 år sia. men i perioder i løpet av denne tida har eg nesten ikkje vært her.

Det virker som noen kjenner hverandre her. Hvor anonymt er det da egentlig?

Har bare møtt to herinne ellers så kjenner jeg ikke en kjeft.

Men etter å ha vært her noen år, kjenner man jo nickene og de er anonyme men man "kjenner" jo folk likevel. Det er jo det som er litt av vitsen synes jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...