Gå til innhold

Bo i Trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva må jeg rekne med en leilighet med bra standard med 2 soverom vil være i leiepris i trondheim??

Hvilken boligområder er best å styre unna?? Hvor er det mest rolig og barnevennlig???

Har sett på nettavisen til adressavisen, men finner ingen boliganonser over tronheim. Hvor finner jeg slikt??

Fortsetter under...

Skrevet

Det finner du på www.finn.no

Hvor vil du bo da? Sentrumsnært? Litt utafor? Utafor bomringen?

Jeg bor utafor bomringen, har 70 kvm, og betaler 4700 i måneden. Det er billigere enn midt i byen, hvor man må ut med kanskje det dobbelte...

Skrevet

Det finner du på www.finn.no

Hvor vil du bo da? Sentrumsnært? Litt utafor? Utafor bomringen?

Jeg bor utafor bomringen, har 70 kvm, og betaler 4700 i måneden. Det er billigere enn midt i byen, hvor man må ut med kanskje det dobbelte...

Egentlig det samme hvor det blir. Helst ikke mer enn 10-15 min til kjøpesenter så er jeg fornøyd. Bør være et rolig boligområde egnet for barn.

Skrevet

Mest barnevennlige og rolige tror jeg er Lade, Valentinlyst, Moholt, Tyholt. Prisene her er dyre.

Så har du stedene på sør-siden av byen, Tiller, Rosten, Havstein. Barnevennlig de også og billigere.

Alle plassene har kort vei til kjøpesentra.

Skrevet

Egentlig det samme hvor det blir. Helst ikke mer enn 10-15 min til kjøpesenter så er jeg fornøyd. Bør være et rolig boligområde egnet for barn.

Malvik kommune anbefales selvsagt på det varmeste ;) Her er det veldig barnevennlig. Er litt mer enn 10 minutter til kjøpesenter, men overkommelig. Tar et lite kvarter til Obs!, Kbs-senteret og Valentinlyst-senteret. Helt inn til Midtbyen tar det ca 15-20 minutter med buss, og fra motorveien går den en gang i timen. Matebuss går i mellom byggefeltet her og motorveien.

Du får søke :) Den som leter, finner! ;)

Annonse

Skrevet

Mest barnevennlige og rolige tror jeg er Lade, Valentinlyst, Moholt, Tyholt. Prisene her er dyre.

Så har du stedene på sør-siden av byen, Tiller, Rosten, Havstein. Barnevennlig de også og billigere.

Alle plassene har kort vei til kjøpesentra.

Vet at du kan finne annonser på http://www.finn.no

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...