Gå til innhold

skulder problem

Gjest reza_hamid

Anbefalte innlegg

Gjest reza_hamid

Hei,

Jeg falt på is i midten av desember 2002 og min skulder kom nesten ut av ledd .

siden har jeg hatt konstant smerte på skulderen.

Jeg tok MR og det viste seg at jeg pådro meg full tykkelse ruptur fortil i suprespinatus med knapt 3 cm medial retraksjon av senen, som er fortykket og med tendinoseforanderinger. rupturen omfatter hele det anteroposteriøre forløp av supraspinatus.

Jeg lurte på om Du kunne hjelpe meg og forklare på alLmenn norsk hva dette betyr og hva kan man gjøre for å ordne feilen.

Hvis dette må opereres kan Du forklare meg hvordan dette skjer og hvor raskt man bør gjøre det.

GRUNNEN TILDETTE ER AT JEG HAR FÅTT 2 MND. VENTETID PÅ ULLEVÅL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis jeg var deg hadde jeg i et slikt tilfelle bedt om svar på ditt spørsmål fra fagpersonen i dette forum - og ikke kun fra andre lesere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...