Micha6 Skrevet 27. januar 2003 Del Skrevet 27. januar 2003 Heysann! Har akkurat mottatt Myoplex MRP fra athletic-city, lurer på om det er noen som har erfaring med dette kosttilskuddet eller forslag til matplan. Jeg ønsker å bli kvitt de ekstra kg'ene/underhudsfett...Har trent i 2 år, aerobic/stepp får det meste kombinert med styrke/stram opp timer på SATS. Mvh M 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurf78 Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 jeg tar faktisk det kosttilskuddet der, og for meg er det en fin måltidserstatter. Hvis man skal spise 6 måltider om dagen sier det seg selv at man ikke alltid har tid til å lage mat 6 ganger om dagen.Der er myoplex en fin måltidserstatter. I tillegg smaker den kjempegodt (iallefall den med banansmak). Må tilføye at jeg samtidig følger body-for-life opplegget noe som fungerer ypperlig for meg. (har prøvd det meste før, men ikke sett resultater). Anbefaler deg å kjøpe boka 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.