nastoisi Skrevet 27. januar 2003 Del Skrevet 27. januar 2003 Jeg har etterhvert fått problem med at jeg rimlig hyppig tråkker over og vrikker/forstuer ankelen. Begynner nå og bli litt småbekymret for anklene mine og lurer på å få noen til å se på dem og eventuellt vuredere en operasjon. Spesielt siden den siste vridningen tar fryktlig lang tid uten at jeg klarer annen belastning en gå normalt. Noen som har noe erfaring med dette og som i tillegg kan anbefale hvem jeg bør oppsøke for bistand/sjekk i Oslo? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turnfrelst Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Antar at forstuingene skjer i forbindelse med idrett. Det som er viktig er å styrke anklene! Det finnes diverse apparater for ankler. Diverse balanseputer og balansebrett. De kan du trene på hjemme i stua mens du feks ser på tv! HVis dette ikke styrker anklene anbefaler jeg deg å trene med ankel-sokker. Som inneholder hard plast. Flere fotball og turnkolleger av meg bruker dette ved all type trening, parallelt med trening på brett/pute! Er ikke fra Oslo, så jeg kan ikke anbefale deg noen ting: fysioteraputen min nevner stadig NIMI, men vet ikke om det er skole eller åpent senter. Sjekk det ut! For de driver ihvertfall med forskning og kommer med nye forslag til diverse typer trening! Lykke til!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.