Gå til innhold

Det er slutt. Takk for meg :-)


Nils Håvard Dahl, psykiater

Anbefalte innlegg

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg har nettopp mottatt mail fra Rådet for psykisk helse.

Avtalen med meg og Dr.Online utløp 31.12.02.

Det betyr at jeg avslutter min svartjeneste her på dette forum.

Jeg takker alle brukerne, Dr. Anker og Dr. Online for godt samarbeid i disse årene.

Jeg har trivdes svært godt med dette arbeidet, og jeg er overbevist om at dette er en riktig og kostnadseffektiv måte å drive psykiatrisk opplysning på.

For de som fortsatt ønsker å spørre meg om råd uten å måtte betale for det, finnes det fortsatt en mulighet.

På sidene til GlaxoSmithKline finnes det en avdeling som heter "Spør legen". Du finner dette på

http://www.gsk.no

Takk for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • frosken

    2

  • Tinne

    2

  • Zirine

    2

  • goliane

    2

Mest aktive i denne tråden

Så trist å ikke ha deg her mer da. Du er en klok mann som har vært bra å ha for DOL.

Lykke til videre, og takk for en flott jobb du har gjort her.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadet :0) Og husk at det er en smule merkelig når man får en overskrift som "Det er slutt. Takk for meg". Særlig når det ligger på psykforum og det er legen som sier det... he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen bruker av psyk. forum, men har lest mange av svarene dine med stor interesse og synes virkelig at det er synd at du forsvinner herfra.

MEN, det er som fagperson du forsvinner herfra - som bruker kan du jo komme tilbake!! Hva sier du til det? Komme hit som bruker og stille et par-tre diagnoser på enkelte utenfor psyk. forum - det hadde ikke vært å forakte det NHD :)

Uansett - lykke til NHD ... og husk - lev lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadet :0) Og husk at det er en smule merkelig når man får en overskrift som "Det er slutt. Takk for meg". Særlig når det ligger på psykforum og det er legen som sier det... he he

hehehehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd - å ha deg her inne har vært verdifult for mange, tror jeg.

Takk for mange gode råd, fine innspill og ikke minst - "glimt i øyet"!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest trrrish

Det var synd - å ha deg her inne har vært verdifult for mange, tror jeg.

Takk for mange gode råd, fine innspill og ikke minst - "glimt i øyet"!

mvh

det var trist å høre, ha det fint videre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var leit å høre...hadde faktisk vent meg til å ha deg å venne meg til i krisetilfelle...:-)...eller uansett, egentlig....

Selv om jeg kanskje har vært en av de "vanskelige" her på forumet, håper jeg at jeg er velkommen på dine nye "jaktmarker"...med et og annet spørsmål...?

Ønsker deg, uansett;

Lykke til videre!

Keep up the good work!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næææ, nå trodde jeg et øyeblikk at... eh... glem det.

Jeg har lest endel av dine svar. I tillegg til at du sannsynligvis besitter dyp og bred kunnskap innenfor ditt fagfelt er du også utstyrt med en god porsjon common sense og en smule humor (svart?) - hvilket neppe kan være å forakte i din bransje.

Du blir garantert savnet på Dol. Lykke til videre :)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wæææææææ !!! Erre sant ??? Shit....

Egentlig er jeg ikke her på Dol lenger , men du vet , ryktet om din...eh.... "bortgang" sprer seg som varmt hvetebrød i tørt gress over nettet. Kommer til å savne deg faktisk. *snufs*

Jaja , lykke til videre da. *vinker med lommetørklet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest mange spørsmål og svar på psykforumet med interesse.

Jeg tviler ikke på at dine svar med empati, forståelse og selvfølgelig faglig tyngde har hjulpet mange.

Lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å savne deg her på dol! Du er meget flink. Tuuusen takk for flotte svar. Du har hjulpet meg utrolig mye NHD...

Fint å vite at du er på en annen hjemmeside.

Lykke til!

Vennlig hilsen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for meget flott innsats på dette forum. Du er en mann med stort hjerte, vett i pannen og en god porsjon humor.

Det var alltid interessant å lese dine svar som fagperson her på psyk-forum, og de av mer privat karakter i andre fora.

Du vil bli savnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble faktisk lei meg da jeg så at du må slutte på DOL.

Syns du har gitt vettuge svar, og tror mange har hatt stor hjelp av svarene dine. Iallfall gjelder det min datter.

På vegne av henne (firebird) og meg ønsker jeg deg alt godt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annette

Utrolig trist at det eneste gratisforumet her på Dol blir stengt,og at det måtte bli psykiatri,som det er så mange som har noe å spørre om.Jeg vil takke deg for mange gode år her i Dol,du har betydd utrolig masse for tjenesten.Lykke til videre,uansett hva du måtte foreta deg...

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tussi18

Så trist å ikke ha deg her mer da. Du er en klok mann som har vært bra å ha for DOL.

Lykke til videre, og takk for en flott jobb du har gjort her.

Vennlig hilsen

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIII.....si at det ikke er sant. Si at du kødder. Ha ha, dette var en dårlig spøk.

Idiotisk av r.f.psyk å slutte da. Hvorfor? Hadde det gått an å overbevise dem, eller overtale dem til at du fikk fortsette tror du, Nils Håvard? Hva om alle (eller mange) her inne sendte mail til dem, og sa at vi trengte deg.

Jeg har likt dette stedet kjempemye, og mest fordi det har vært en fagperson her (deg) som en kan spørre om ting og få svar med. Dårlig gjort av dem å gjøre noe sånt.

Betyr det at hele forumet skal avsluttes, og at det ikke er mulig å spørre andre brukere om råd og sånn?

Dette var skikkelig deprimerende. F***. Sorry, men jeg blir bare så oppgitt. Vil ikke at du skal slutte. Er blitt avhengig av dette stedet, egentlig.

Men jeg håper da at du vil fortsette å svare på mine og andre av dol-brukerne sine spm på den andre siden.

Jeg vil gi deg en *STOOOR KLEM* for all den gode jobben du har gjort her inne. Både for meg og de andre :) Du har vært toppers :)

Kommer til å savne deg. Dol blir ALDRI det samme uten deg, det nekter jeg på.

Men du, kan du ikke prøve å smiske deg tilbake igjen da....hehe! Det hadde vært noe.....

"Takk for alt :-D "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mia-veronica

Tusen takk for det gode arbeidet du har gjort her inne. Er skikkelig trist over at svartjenesten legges ned! Ønsker deg og dine kollegaer i Levanger lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIII.....si at det ikke er sant. Si at du kødder. Ha ha, dette var en dårlig spøk.

Idiotisk av r.f.psyk å slutte da. Hvorfor? Hadde det gått an å overbevise dem, eller overtale dem til at du fikk fortsette tror du, Nils Håvard? Hva om alle (eller mange) her inne sendte mail til dem, og sa at vi trengte deg.

Jeg har likt dette stedet kjempemye, og mest fordi det har vært en fagperson her (deg) som en kan spørre om ting og få svar med. Dårlig gjort av dem å gjøre noe sånt.

Betyr det at hele forumet skal avsluttes, og at det ikke er mulig å spørre andre brukere om råd og sånn?

Dette var skikkelig deprimerende. F***. Sorry, men jeg blir bare så oppgitt. Vil ikke at du skal slutte. Er blitt avhengig av dette stedet, egentlig.

Men jeg håper da at du vil fortsette å svare på mine og andre av dol-brukerne sine spm på den andre siden.

Jeg vil gi deg en *STOOOR KLEM* for all den gode jobben du har gjort her inne. Både for meg og de andre :) Du har vært toppers :)

Kommer til å savne deg. Dol blir ALDRI det samme uten deg, det nekter jeg på.

Men du, kan du ikke prøve å smiske deg tilbake igjen da....hehe! Det hadde vært noe.....

"Takk for alt :-D "

Takk for gode råd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg ikke er noen ivrig bruker av forumet, har jeg likevel lest en del innlegg og svar fra deg.

Synd du må slutte siden du har hjulpet mang en person her.

Lykke til videre ;-)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...