Gå til innhold

Det er slutt. Takk for meg :-)


Nils Håvard Dahl, psykiater

Anbefalte innlegg

Det var jo synd, jeg mener du er jo egentlig ganske kul til å være psykiater.

Har ikke lest så mye på psykforum, men de svarene du har plumpet inn med på andre fora har vært ganske morsomme, og ikke minst folkelig fornuftige.

Vel, lykke til videre fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • frosken

    2

  • Tinne

    2

  • Zirine

    2

  • goliane

    2

Mest aktive i denne tråden

Gjest ikke undertegnet

Har ikke 'rådet' gjort nok research til å få med seg at dette tiltaket har hjulpet mange mennesker. Det betaler vel ikke ut salær i hytt og pine uten å sjekke om det har noe for seg?

Har de gjort jobben sin vet de veldig godt at dette har vært et unikt tilbud som har hjulpet mange. Hvorfor legge det ned da?

'Rådet' burde av alle gå foran med et godt eksempel. Dvs gjøre som de stadig vekk lover, å satse _mer_ på psykiatrien.

De kan kanskje ikke tenke så langt, men mange av de som har søkt hjelp her, kommer ikke over det 'tusenmilssteget' det er å søke hjelp hos legen. Det blir for 'farlig' og slitsomt. Her fikkd e hjelp anonymt. Alle de står uten hjelp nå.

Trist som faen! Ari hadde nå rett i noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ørkenvandreren

Det var jo trasig, selv om jeg selv ikke har vært bruker av forumet, annet enn til å lære litt om hva som rører seg ute blant folk.

Har alltid hatt sans for din klare tale, innen et fagområde hvor jeg har inntrykk av at "tåkefyrstene" regjerer.

Har også hatt sansen for dine "anonyme" innsmett på andre fora.

Lykke til videre.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei - nå syns jeg jaggu bunnen av DOL falt ut - i alle fall litt av proppen :-)

Tusen hjertelig takk, NHD for alle gode råd, alle diskusjoner, enten du har vært enig eller ei.

Tusen, tusen takk!

STOR, TRYGG klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette føyer seg brutalt inn i rekken; dårlige nyheter, denne uken.

Jeg har vært bruker her i 1 1/2 år. Tidvis svært aktiv, andre ganger passiv, men aktiv i det at jeg har lest andres innlegg, og tatt med meg det som har vært nyttig for meg etc.

Jeg har stilt deg noen spørsmål, og du har svart meg de aller fleste gangene. NHD, DU ANER IKKE HVOR VIKTIG DET HAR VÆRT FOR MEG, men nå aner du det vel. Jeg har de siste to årene mang en gang klamret meg fast til tilværelsen bare for å kjenne at jeg har sunket lengre å lengre ned. Jeg kan med hånden på hjertet si at; DETTE FORUMET HAR HJULPET MEG Å FORTSETTE Å LEVE FLERE GANGER! Det hjelper å lide i flertall!!

Det at du har vært tilstede har bidratt som en trygghet for forumet.

Dr.NHD - jeg_beklager_ sterkt at du må forlate DOL! Jeg har lyst til å si fa..., men jeg er altfor høflig til å si det :-)

Skulle ønske rådet for psyk helse kunne omgjøre denne besultningen.

TUSEN TAKK FOR DIN OPPEGÅENDE TILSTEDEVÆRELSE HER PÅ PSYK FORUM!

Sender deg (selv om du liker korpsmusikk) en laaaaang KLEM!

*snufs* Theos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette føyer seg brutalt inn i rekken; dårlige nyheter, denne uken.

Jeg har vært bruker her i 1 1/2 år. Tidvis svært aktiv, andre ganger passiv, men aktiv i det at jeg har lest andres innlegg, og tatt med meg det som har vært nyttig for meg etc.

Jeg har stilt deg noen spørsmål, og du har svart meg de aller fleste gangene. NHD, DU ANER IKKE HVOR VIKTIG DET HAR VÆRT FOR MEG, men nå aner du det vel. Jeg har de siste to årene mang en gang klamret meg fast til tilværelsen bare for å kjenne at jeg har sunket lengre å lengre ned. Jeg kan med hånden på hjertet si at; DETTE FORUMET HAR HJULPET MEG Å FORTSETTE Å LEVE FLERE GANGER! Det hjelper å lide i flertall!!

Det at du har vært tilstede har bidratt som en trygghet for forumet.

Dr.NHD - jeg_beklager_ sterkt at du må forlate DOL! Jeg har lyst til å si fa..., men jeg er altfor høflig til å si det :-)

Skulle ønske rådet for psyk helse kunne omgjøre denne besultningen.

TUSEN TAKK FOR DIN OPPEGÅENDE TILSTEDEVÆRELSE HER PÅ PSYK FORUM!

Sender deg (selv om du liker korpsmusikk) en laaaaang KLEM!

*snufs* Theos.

Hva om du sender en kopi av dette innlegget + evt. et følgebrev til rådet for psykisk helse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker deg for alle de gode svarene du har gitt meg de årene jeg nå har brukt dette forumet på dol. Jeg har satt pris på måten din å svare på, veldig konsist og greit; du er flink!

Vi er nok mange som kommer til å savne deg her...

*skal sende mail til Rådet, håper flere også gjør det!!*

Beste hilsener og lykke til videre fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle gode svar og råd, aktiviteten på DOL kommer garantert til å synke nå!

Lykke til videre NHD, og takk for innsatsen her på forumet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, det var da trist. Har hatt inntrykk av at du likte jobben ja,og da er det dumt at det skal slutte. Kommer til og savne de røde prikkene, de leser jeg alltid, uansett om temaet ikke er noe for meg. De er ikke pakket inn i bomull de svarene dine. Noen ganger til frustrasjon og andre ganger til glede og humor. Meget engasjerende uansett.

Har mest lyst til å printe ut alle svarene du har fått her og sende dem i posten til Bondevik og spørre om dette er en del av satsingen innen psykiatri.

Men lykke til videre i livet, og takk for det du har gitt meg i denne perioden.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DOKTOR ONLINE KAN HERETTER KYSSE MEG I RÆVVA!

JÆVLA IDIOTTJENESTE, DE ER BLITT ALT FOR PENGEGRISKE OG HAR ØDELAGT HELE DOL!

Hehehe.

Så-så... *klappe på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva om du sender en kopi av dette innlegget + evt. et følgebrev til rådet for psykisk helse...

Ja, det var en god ide!!! Jeg har helt siden dagen jeg leste NHDs innlegg tenkt at jeg MÅ gjøre noe!!!

Hvis mitt innlegg kan hjelpe sender jeg det gjerne til Rådet. For noe vil jeg foreta meg. Jeg har ikke tenkt å gi slipp på dr.NHD. Vi trenger ham alle sammen!!!

*Klemmer frosken*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...